KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

continuous glass support profile

Greek translation: συνεχές προφίλ στήριξης του γυαλιού


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:continuous glass support profile
Greek translation:συνεχές προφίλ στήριξης του γυαλιού
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

16:16 Nov 8, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: continuous glass support profile
Επεξήγηση του γυάλινου κιγκλιδώματος κυλιόμενης κλίμακας. Φράση: The rigidity of the safety glass balustrade is due to its thickness and to the continuous glass support profile.
Τι εννοεί;(περί λεζάντας πρόκειται ,η οποία αναφέρεται στο γυάλινο τμήμα του κιγκλιδώματος).Σκέτο προφίλ υποστήριξης γυαλιού;
Eftychia Stamatopoulou
Greece
συνεχές προφίλ στήριξης του γυαλιού
Explanation:
συνεχές προφίλ στήριξης του γυαλιού

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-08 17:29:27 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

εννοεί μάλλον ότι η ακμή του γυαλιού στηρίζεται
σε όλο της το μήκος και όχι σε μερικά σημεία μόνο.
Selected response from:

Theodoros Linardos
Germany
Grading comment
Να είσαι καλά. Τι εννοεί;
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2συνεχές προφίλ στήριξης του γυαλιούTheodoros Linardos
4ιδιότητα υποστήριξης του συνεχούς υαλονήματος
Emmanouil Tyrakis


Discussion entries: 1





  

Answers


45 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
συνεχές προφίλ στήριξης του γυαλιού


Explanation:
συνεχές προφίλ στήριξης του γυαλιού

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-08 17:29:27 (GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

εννοεί μάλλον ότι η ακμή του γυαλιού στηρίζεται
σε όλο της το μήκος και όχι σε μερικά σημεία μόνο.

Theodoros Linardos
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 586
Grading comment
Να είσαι καλά. Τι εννοεί;

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
1 day15 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
1 day16 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ιδιότητα υποστήριξης του συνεχούς υαλονήματος


Explanation:
Νο explanation

--------------------------------------------------
Note added at 1 hr 10 mins (2003-11-08 17:27:02 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Eννοεί μάλλον την ανθεκτικότητα του συνεχούς υαλονήματος (continuous glass )


    Reference: http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller
Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 445