KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

skirt panel

Greek translation: κατώτερο προστατευτικό πλάισιο


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:skirt panel
Greek translation:κατώτερο προστατευτικό πλάισιο
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

17:35 Nov 8, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: skirt panel
Σε ελεύθερη μετάφραση το "πλαίσιο αντερείσματος" της κλίμακας.Φράση: Offering low friction and scratch-resistance, the GUARDIAN skirt panel provides lifetime durability.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
κατώτερο προστατευτικό πλάισιο
Explanation:
κατώτερο προστατευτικό πλάισιο
Selected response from:

Theodoros Linardos
Germany
Grading comment
ως σοβατεπί (απλά) μου το απέδωσαν,αλλά ταιριάζει και το δικό σου.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2προστατευτική ποδιά
Emmanouil Tyrakis
4 +1κατώτερο προστατευτικό πλάισιοTheodoros Linardos
3 +1Προστατευτικές παρειές
Costas Zannis
4προστατευτική πλάκαRyszard Matuszewski
3περίβλημα
Ioanna Karamanou


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
περίβλημα


Explanation:
μηπως;

Ioanna Karamanou
United States
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 166

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
κατώτερο προστατευτικό πλάισιο


Explanation:
κατώτερο προστατευτικό πλάισιο

Theodoros Linardos
Germany
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 586
Grading comment
ως σοβατεπί (απλά) μου το απέδωσαν,αλλά ταιριάζει και το δικό σου.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Valentini Mellas
1 hr

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
προστατευτική πλάκα


Explanation:
= skirting plate

Ryszard Matuszewski
Native speaker of: Native in PolishPolish

4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
Προστατευτικές παρειές


Explanation:
Το αποδίδω έτσι συμβατικά. Εικάζω πως πρόκειται για το κατώτερο μεταλλικό τμήμα κυλιόμενης σκάλας που προστατεύει απ' το σκάλωμα της φούστας (που εδώ το "skirt" ίσως δεν είναι τεχνικός όρος αλλά κυριολεξία).

Παρατήρηση γενική: Πρόσεξα πως τα Αγγλικά των κειμένων σου είναι λίγο περίεργα. Ίσως είναι μεταφρασμένα από κάποια άλλη γλώσσα, κι όχι τόσο καλά, πράγμα που πιθανόν να παραπλανά. Χρειάζεται λίγη μαντεία...

--------------------------------------------------
Note added at 2003-11-09 09:29:47 (GMT)
--------------------------------------------------

πλευρικοί προφυλακτήρες, (ακόμη καλύτερα)

Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evdoxia R.
1 day10 hrs

16 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
προστατευτική ποδιά


Explanation:
No explanation

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 445

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis: Αυτή τη λέξη έψαχνα και δεν ερχόταν
10 hrs

agree  Vicky Papaprodromou
23 hrs