KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

modular concept

Greek translation: αρθρωτή δομή


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:modular concept
Greek translation:αρθρωτή δομή
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

10:36 Nov 10, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: modular concept
αναφέρεται πάλι σε κυλιόμενες κλίμακες. Το modular το έχω βρει ως δομοστοιχειωτός, δηλαδή αποτελούμενος από υπομονάδες.
Φράση: The flexibility of the new 506 NCE can be attributed to one factor:its modular concept.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
αρθρωτή δομή
Explanation:
αρθρωτός, σπονδυλωτός, τμηματικός, δομοστοιχειωτός. Αποτελούμενος από ανεξάρτητες μονάδες που συνιστούν τμήματα μιας δομής ή συστήματος.
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
άψογος!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +9αρθρωτή δομή
Spiros Doikas
2εννοια αποτελουμενη απο υπομοναδες
Helen Chrysanthopoulou


  

Answers


5 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
εννοια αποτελουμενη απο υπομοναδες


Explanation:
εννοια αποτελουμενη απο υπομοναδες???
μια υποθεση κανω...μαλλον δεν ειναι αυτο ομως. δεν ξερω αν βοηθαει η σκεψη μου...

Helen Chrysanthopoulou
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 22

8 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +9
αρθρωτή δομή


Explanation:
αρθρωτός, σπονδυλωτός, τμηματικός, δομοστοιχειωτός. Αποτελούμενος από ανεξάρτητες μονάδες που συνιστούν τμήματα μιας δομής ή συστήματος.

Spiros Doikas
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3901
Grading comment
άψογος!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nadia-Anastasia Fahmi
3 mins

agree  Vicky Papaprodromou
10 mins

agree  Evdoxia R.
10 mins

agree  Joanne Panteleon
51 mins

agree  Betty Revelioti
2 hrs

agree  Valentini Mellas
6 hrs

agree  Bernadette Delahaye: suggestion: σπονδυλωτή δομή?
1 day5 hrs

agree  Ilias PETALAS
2 days14 hrs

agree  Nektaria Notaridou
2107 days