KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

engraved,partially frosted glass

Greek translation: χαραγμένο/σκαλισμένο vs ημιδιάφανο ή με αμμοβολή


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:engraved,partially frosted glass
Greek translation:χαραγμένο/σκαλισμένο vs ημιδιάφανο ή με αμμοβολή
Entered by: Eftychia Stamatopoulou

14:26 Nov 12, 2003
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: engraved,partially frosted glass
Μπορεί κάποιος να μου πει πώς μεταφράζονται,και ποια η διαφορά μετάξύ τους; Σημειώνω ότι πρόκειται για κρύσταλλο για κιγκλίδωμα κυλιόμενης κλίμακας.
Eftychia Stamatopoulou
Greece
χαραγμένο/σκαλισμένο vs ημιδιάφανο ή με αμμοβολή
Explanation:
Engraved σήμαινει ότι έχει χαραχτεί πάνω στο γυαλί κάποιο σχέδιο, μοτίβο κλπ
Partially frosted σημαίνει ότι ένα μέρος του (μερικώς) έχει υποστεί επεξεργασία αμμοβολής που το κάνει να φαίνεται ημιδιάφανο.
Selected response from:

Evdoxia R.
Greece
Grading comment
Thank you!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5χαραγμένο/σκαλισμένο vs ημιδιάφανο ή με αμμοβολήEvdoxia R.
5χαραγμένο, μερικώς γαλακτωμένο γυαλί
Betty Revelioti


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
χαραγμένο, μερικώς γαλακτωμένο γυαλί


Explanation:
χαραγμένο, μερικώς γαλακτωμένο γυαλί

Betty Revelioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 455

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
χαραγμένο/σκαλισμένο vs ημιδιάφανο ή με αμμοβολή


Explanation:
Engraved σήμαινει ότι έχει χαραχτεί πάνω στο γυαλί κάποιο σχέδιο, μοτίβο κλπ
Partially frosted σημαίνει ότι ένα μέρος του (μερικώς) έχει υποστεί επεξεργασία αμμοβολής που το κάνει να φαίνεται ημιδιάφανο.

Evdoxia R.
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 210
Grading comment
Thank you!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
12 mins

agree  Valentini Mellas
24 mins

agree  Spiros Doikas
25 mins

agree  Gregoris Kondylis
41 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
4 hrs