KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

sheepsfoot drums

Greek translation: κύλινδροι- κατσικοπόδαρα


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sheepsfoot drums
Greek translation:κύλινδροι- κατσικοπόδαρα
Entered by: Spiros Doikas

11:31 Jan 22, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: sheepsfoot drums
These trench rollers are ideally suited for the compaction of utility excavations, sub bases for foundations, roads and parking lots; the sheepsfoot drums and vibration speed also offer optimum compaction of cohesive soils
Spiros Doikas
κύλινδροι- κατσικοπόδαρα
Explanation:
δηλ. κύλινδροι οδοστρωτήρα με προεξοχές/κατσικοπόδαρα...
κύλινδροι-κατσικοπόδαρα

Αν και δεν υπάρχει στο διαδίκτυο, το ίδιο λέει και το λεξικό της PIARC για έργα Οδοποιίας!



--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 11:52:09 (GMT)
--------------------------------------------------

Η PIARC (Permanent Internation Association of Road Congresses) έχει εκδόσει ένα λεξικό Αγγ-Γαλ-Γερμ-Ελληνικά το 1991.
με τίτλο \"PIARC Lexicon of Road and Traffic Engineering\"

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 11:52:24 (GMT)
--------------------------------------------------

Η PIARC (Permanent Internation Association of Road Congresses) έχει εκδόσει ένα λεξικό Αγγ-Γαλ-Γερμ-Ελληνικά το 1991.
με τίτλο \"PIARC Lexicon of Road and Traffic Engineering\"
Selected response from:

Joanne Panteleon
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +11κύλινδροι- κατσικοπόδαρα
Joanne Panteleon
4 +1οδοντωτό τύμπανο
Costas Zannis


  

Answers


7 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +11
κύλινδροι- κατσικοπόδαρα


Explanation:
δηλ. κύλινδροι οδοστρωτήρα με προεξοχές/κατσικοπόδαρα...
κύλινδροι-κατσικοπόδαρα

Αν και δεν υπάρχει στο διαδίκτυο, το ίδιο λέει και το λεξικό της PIARC για έργα Οδοποιίας!



--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 11:52:09 (GMT)
--------------------------------------------------

Η PIARC (Permanent Internation Association of Road Congresses) έχει εκδόσει ένα λεξικό Αγγ-Γαλ-Γερμ-Ελληνικά το 1991.
με τίτλο \"PIARC Lexicon of Road and Traffic Engineering\"

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-22 11:52:24 (GMT)
--------------------------------------------------

Η PIARC (Permanent Internation Association of Road Congresses) έχει εκδόσει ένα λεξικό Αγγ-Γαλ-Γερμ-Ελληνικά το 1991.
με τίτλο \"PIARC Lexicon of Road and Traffic Engineering\"

Joanne Panteleon
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in pair: 191

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natassa Iosifidou: Για να το λες εσύ! Για δες που υπάρχουν και κατσικοπόδαροι κύλινδροι! :)// Δεν αμφιβάλλω καθόλου απλά μου φάνηκε αστείο!
4 mins
  -> Nατάσσα ευχαριστώ, αλλά είμαι απολύτως σίγουρη. Στα εργοτάξια της Εγνατίας Οδού Α.Ε έτσι τα λένε, όσο αστείο κι αν ακούγεται! προφανώς το μεταφράσανε κατά λέξη στα Ελλ., αλλά έτσι το λένε.Thx!

agree  marina2002: όντως! :-)
8 mins

agree  Betty Revelioti
11 mins
  -> Θένκς Μπέττυ!

agree  Vickie Dimitriadou: Εμένα θα μου έκανε και "προβατοπόδαρα", αλλά εσύ έφαγες τα νιάτα σου μέσα στα εργοτάξια με τους παγετούς και τους καύσωνες και ο λόγος σου σπαθί! ;)
13 mins
  -> Αφού κάνανε τον κόπο, ας το βάφτιζαν όπως λες...για να δείξουν ότι ξέρουν αγγλικά!...εκτός αν είναι γκαντέμικο το μηχάνημα.. χαχα!..:-)

agree  Costas Zannis: Κα-τα-πλη-κτι-κό!!! Πρώτη φορά το ακούω αλλά μ' αρέσει.:)))
14 mins
  -> ακούγεται πολύ αστείο, ξέρω!..

agree  Katerina Kallitsi
14 mins

agree  Vicky Papaprodromou
51 mins

agree  ET1
1 hr

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: ;->
2 hrs

agree  Valentini Mellas
6 hrs

agree  Evdoxia R.
20 hrs

35 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
οδοντωτό τύμπανο


Explanation:
Αν θέλεις για λόγους πρόληψης να αποφύγεις το "κατσικοπόδαρο".

--------------------------------------------------
Note added at 40 mins (2004-01-22 12:11:30 GMT)
--------------------------------------------------

Και οδοντωτός κύλιδρος, βέβαια.

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs 4 mins (2004-01-22 14:35:42 GMT)
--------------------------------------------------

οδοστρωτήρες µε βαδίζοντα χειριστή: αυτοπροωθούµενα µηχανήµατα συµπύκνωσης µε έναν ή περισσότερους µεταλλικούς κυλίνδρους (τύµπανα) ή ελαστικά επίσωτρα,...

europa.eu.int/smartapi/cgi/sga_doc?smartapi!celexplus!prod!CELEXnumdoc&numdoc=300L0014&lg=EL


Costas Zannis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 1656

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Natassa Iosifidou: xa, xa!
1 min

disagree  Joanne Panteleon: μάλλον θα διαφωνήσω μαζί σου και συγγνώμη!. Τύμπανο είναι σε άλλα πράγματα αλλά όχι σε δομικά μηχανήματα. Εξάλλου δεν έχει δόντια!!!..αλλά προεξοχές ή εξογκώματα αν θες!...είδες; "κύλινδρους" λέει..το "οδοντωτούς", που είναι ???
13 mins
  -> Η διαφωνία είναι δικαίωμα και η συγνώμη δεκτή! Με την επίσημη εφημερίδα της EU δεν ξέρω τι θα κάνεις! :))

agree  Valentini Mellas
5 hrs