KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

multi-pass

Greek translation: πολλαπλών διόδων/περασμάτων/εξόδων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:multi-pass
Greek translation:πολλαπλών διόδων/περασμάτων/εξόδων
Entered by: Vicky Papaprodromou

12:17 Jan 22, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: multi-pass
Στη φράση:

Multi-pass cross finned tube

Δυστυχώς δεν έχω συγκείμενο. Αναφέρεται σε συμπυκνωτή.
Lamprini Kosma
Italy
πολλαπλών διόδων/περασμάτων/εξόδων
Explanation:
σωλήνας πολλαπλών διόδων/περασμάτων/εξόδων με σταυρωτά πτερύγια
Selected response from:

Vicky Papaprodromou
Greece
Grading comment
Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ!:-)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +6πολλαπλών διόδων/περασμάτων/εξόδων
Vicky Papaprodromou
3πολυεπίπεδο
Betty Revelioti
2δίοδος
Katerina Kallitsi


  

Answers


12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
πολυεπίπεδο


Explanation:
?

Betty Revelioti
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 455

14 mins   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5
δίοδος


Explanation:
πέρασμα.
σταυρωτής διόδου; διασταυρούμενης;

Το multi-pass σε φούρνο ξήρανσης το βρήκα "δίοδος, πέρασμα", ο τρόπος με τον οποίο περνούν τα φύλλα.
Για τους υπολογιστές, σημαίνει διαδικασία σε πολλά βήματα.

Katerina Kallitsi
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 172

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +6
πολλαπλών διόδων/περασμάτων/εξόδων


Explanation:
σωλήνας πολλαπλών διόδων/περασμάτων/εξόδων με σταυρωτά πτερύγια

Vicky Papaprodromou
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 3292
Grading comment
Σε ευχαριστώ πολύ Βίκυ!:-)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  marina2002
20 mins
  -> Thanks!

agree  Eftychia Stamatopoulou
1 hr
  -> Thanks!

agree  Valentini Mellas
2 hrs
  -> Thanks!

agree  Evdoxia R.
17 hrs
  -> Thanks!

agree  Theodoros Linardos
1 day13 hrs
  -> Thanks!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
2 days17 hrs
  -> Thanks!