KudoZ home » English to Greek » Tech/Engineering

Ride-On Trowels

Greek translation: ελικόπτερα με επιβαίνοντα χειριστή


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Ride-On Trowels
Greek translation:ελικόπτερα με επιβαίνοντα χειριστή
Entered by: Emmanouil Tyrakis

12:16 Jan 26, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering
English term or phrase: Ride-On Trowels
Transporting Trowels
Troubleshooting
Trowel
Trowel Lubrication
Trowel Gearboxes
Ride-On Trowels
Spiros Doikas
με επιβαίνοντα χειριστή
Explanation:
Τα ελικοπτεράκια που λέγαμε

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2004-01-26 12:27:24 GMT)
--------------------------------------------------

Έχουν πολύ πλάκα. Θα αγοράσω και εγώ ένα τέτοιο για να πηγαίνω στους πελάτες μου!! Βλέπε:
http://www.multiquip.com/pdf-files/product-brochures/concret...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2004-01-26 12:28:41 GMT)
--------------------------------------------------

Και στη eurodicautom ως ride-on machine http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller#13
Selected response from:

Emmanouil Tyrakis
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +4με επιβαίνοντα χειριστή
Emmanouil Tyrakis
5 +1με κάθισμα
Valentini Mellas


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
ride-on trowels
με κάθισμα


Explanation:
ride on : dynatothta na ferei kathisma gia ton xeiristi (oste na kathetai anti na perpata piso apo to mixanima)

Gia to trowel idi sou apantisan sto http://www.proz.com/kudoz/619270


    Reference: http://www.betterroads.com/articles/NewProds/May01.htm
Valentini Mellas
Greece
Native speaker of: Greek
PRO pts in pair: 1211

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
10 mins
  ->  Ευχαριστώ

9 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +4
ride-on trowels
με επιβαίνοντα χειριστή


Explanation:
Τα ελικοπτεράκια που λέγαμε

--------------------------------------------------
Note added at 10 mins (2004-01-26 12:27:24 GMT)
--------------------------------------------------

Έχουν πολύ πλάκα. Θα αγοράσω και εγώ ένα τέτοιο για να πηγαίνω στους πελάτες μου!! Βλέπε:
http://www.multiquip.com/pdf-files/product-brochures/concret...

--------------------------------------------------
Note added at 11 mins (2004-01-26 12:28:41 GMT)
--------------------------------------------------

Και στη eurodicautom ως ride-on machine http://europa.eu.int/eurodicautom/Controller#13

Emmanouil Tyrakis
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in pair: 445

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
7 mins
  -> Ευχαριστώ Bίκη

agree  Costas Zannis
15 mins
  -> Ευχαριστώ Κώστα

agree  Joanne Panteleon: μ'αρέσει αυτή η απόδοση..μιας και ήδη το trowels κάποιοι το απάντησαν ήδη!Πάμε να το πάρουμε μαζί??..εγώ 2 λέω να πάρω, just in case.:-)
30 mins
  -> Yes yessss

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Και εγώ θέλω ένα... αν πάμε όλοι μαζί... λες να μας κάνουν καλύτερη τιμή λόγω ποσότητας;
3 days5 hrs