KudoZ home » English to Greek » Telecom(munications)

engineering (in phrase)

Greek translation: κόστος σχεδιασμού και εφαρμογής (ή υλοποίησης)


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:engineering (in phrase)
Greek translation:κόστος σχεδιασμού και εφαρμογής (ή υλοποίησης)
Entered by: Nadia-Anastasia Fahmi

11:36 Mar 31, 2004
English to Greek translations [PRO]
Tech/Engineering - Telecom(munications) / GPS Monitoring Systems
English term or phrase: engineering (in phrase)
Engineering cost for Database Server.

Μηχανολογικό κόστος; (στέκει;)
Υποθέτω ότι αναφέρεται στα έξοδα εγκατάστασης/συντήρησης/λειτουργίας/hardware του server. Τα συμφραζόμενα δεν βοηθούν :(

Sorry.. σας έχω ζαλίσει.

ΤΙΑ
sassa
κόστος σχεδιασμού και εφαρμογής
Explanation:
όλα τα οικονομικά λεξικά

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 33 mins (2004-03-31 14:09:58 GMT)
--------------------------------------------------

Ή και κόστος σχεδιασμού και υλοποίησης

... το κόστος σχεδιασμού και υλοποίησης του ... το κόστος συντήρησης της εφαρμογής και το ...
www.marketsite.gr/el_GR/home/cosmoone/ b2bmarketsite/catalogue.jsp

... Τα συστήματα αυτά δεδομένου ότι έχουν μεγάλο κόστος σχεδιασμού και λειτουργίας και ...
www.aegean.gr/lid/internet/ESYE-Congress.htm

... Στην εικόνα 2, φαίνεται η σχέση ανάμεσα στο κόστος σχεδιασμού και λειτουργίας. ...
www.tex.unipi.gr/undergraduate/ergonomy/KEFAL2.doc
Selected response from:

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Grading comment
Thank you Nadia! :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +5κόστος (μηχανολογικού) εξοπλισμού
Katerina Kallitsi
5 +2κόστος σχεδιασμού και εφαρμογής
Nadia-Anastasia Fahmi
1 +4Τεχνικό/Μηχανολογικό κόστος;Calliope Sofianopoulos


Discussion entries: 1





  

Answers


24 mins   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +4
Τεχνικό/Μηχανολογικό κόστος;


Explanation:
Μάλλον στέκει.

Calliope Sofianopoulos
Australia
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Το ΤΕΧΝΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ μου φαίνεται καλύτερο, Καλλιόπη!//Και μάλιστα "κόστος τεχνικού εξοπλισμού για να τα πιάνει όλα.
38 mins
  -> Thank you

agree  Lamprini Kosma
45 mins
  -> Thank you

agree  Elena Petelos: www.coastcorp.com/ksres.htm ανάλογα με το συγκείμενο, αν σχετίζεται με yield, απόδοση κ.λ.π.
50 mins
  -> Thank you

agree  Daphne b
8 hrs
  -> Thank you

36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +5
κόστος (μηχανολογικού) εξοπλισμού


Explanation:
ή κόστος σε μηχανολογικό εξοπλισμό. Νομίζω αυτό εννοεί. Δες εδώ:
http://www.mpassociates.gr/software/environment/capdetworks/...
Can I Customize equipment costs? - You Bet


CapdetWorks provides a very flexible method of managing equipment costs. Data can be entered into the CapdetWorks database for any number of different geographic regions. New locales are customized from the existing data and then tied to a specific layout. This allows the user to evaluate the same design in different regions. In addition user specified cost data for each piece of equipment is brought up-to-date by using standard engineering cost indices that are provided as part of the design evaluation.


pm-meeting2003.duth.gr/di2003/texts/abmalako.doc
κόστος εξοπλισμού που αφορά στον προσδιορισμό ωρομισθίων χρήσης μηχανημάτων. ...

www.sap.com/greece/Partners/diktio.asp
δυνατό χρόνο, και στο μικρότερο δυνατό συνολικό κόστος (εξοπλισμού, λογισμικού και ...


Katerina Kallitsi
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou: Κατερίνα, καλησπέρα. Το "μηχανολογικού" δείχνει λίγο παράταιρο, Καλύτερο θάταν το "κόστος τεχνιικού εξοπλισμού".
23 mins
  -> Ναι, πράγματι, γι' αυτό τό'βαλα σε παρένθεση. Κόστος εξοπλισμού ή τεχνικού εξοπλισμού όπως λες είναι καλύτερο.

agree  Lamprini Kosma: Καλημέρα Κατερίνα!
32 mins
  -> Καλημέρα, Λαμπρινή. Ευχαριστώ

agree  Evdoxia R.
37 mins
  -> Ευχαριστώ, Ευδοξία

agree  Elena Petelos: Και πάλι ανάλογα το συγκείμενο, αν μιλάει για εξοπλισμό κ.λ.π.
39 mins
  -> Ευχαριστώ, Έλενα

agree  SGOUZA
52 mins
  -> Thanks

neutral  Costas Zannis: To "μηχανολογικού" πρέπει να αποκλειστεί εντελώς, αφού ο συγκεκριμένος είναι "ηλεκτρονικός".
7 hrs
  -> Ναι, μάλλον. Ευχαριστώ, Κώστα

2 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
κόστος σχεδιασμού και εφαρμογής


Explanation:
όλα τα οικονομικά λεξικά

--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs 33 mins (2004-03-31 14:09:58 GMT)
--------------------------------------------------

Ή και κόστος σχεδιασμού και υλοποίησης

... το κόστος σχεδιασμού και υλοποίησης του ... το κόστος συντήρησης της εφαρμογής και το ...
www.marketsite.gr/el_GR/home/cosmoone/ b2bmarketsite/catalogue.jsp

... Τα συστήματα αυτά δεδομένου ότι έχουν μεγάλο κόστος σχεδιασμού και λειτουργίας και ...
www.aegean.gr/lid/internet/ESYE-Congress.htm

... Στην εικόνα 2, φαίνεται η σχέση ανάμεσα στο κόστος σχεδιασμού και λειτουργίας. ...
www.tex.unipi.gr/undergraduate/ergonomy/KEFAL2.doc

Nadia-Anastasia Fahmi
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 24
Grading comment
Thank you Nadia! :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Costas Zannis
5 hrs
  -> Thank you Costa!

agree  Vicky Papaprodromou
18 hrs
  -> Thank you Vicky!