KudoZ home » English to Greek » Tourism & Travel

themed seasons

Greek translation: θεματικά ταξίδια


09:45 Mar 11, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: themed seasons
if your pocket doesn't permit spa-hopping in Uruguay this travel concept store specifically caters for the armchair traveller who is loath to leave the Bel Paese.Wanderlust is sated through monthly themed seasons around specific countries,with talks from local architects,photo exhibitions and food tasting
CHRISTINE
Greek translation:θεματικά ταξίδια
Explanation:
Θεματικά ταξίδια (που ανανεώνονται κάθε μήνα)
Ή και θεματικές περιόδους αν πρέπει να μείνεις πιστή στο "seasons".

Δηλαδή νομίζω ότι εννοεί ότι κάθε μήνα το ταξιδιωτικό γραφείο προσφέρει ταξίδια με ένα συγκεκριμένο θέμα, και όχι ότι τα ταξίδια διαρκούν έναν ολόκληρο μήνα.

Selected response from:

George Linos
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +5θεματικά ταξίδια
George Linos
4θεματικά ταξίδια
maria spanou


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +5
θεματικά ταξίδια


Explanation:
Θεματικά ταξίδια (που ανανεώνονται κάθε μήνα)
Ή και θεματικές περιόδους αν πρέπει να μείνεις πιστή στο "seasons".

Δηλαδή νομίζω ότι εννοεί ότι κάθε μήνα το ταξιδιωτικό γραφείο προσφέρει ταξίδια με ένα συγκεκριμένο θέμα, και όχι ότι τα ταξίδια διαρκούν έναν ολόκληρο μήνα.



George Linos
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 20

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Evi Prokopi
37 mins
  -> Thank you!

agree  socratisv: :)
1 hr
  -> Eυχαριστώ πολύ! :)

agree  Anastasia Giagopoulou
19 hrs
  -> Eυχαριστώ!

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
20 hrs
  -> Eυχαριστώ!

agree  Ioanna Daskalopoulou
1 day9 hrs
  -> Eυχαριστώ!

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
θεματικά ταξίδια


Explanation:
Συμφωνώ με το συνάδελφο. Μάλιστα η φράση monthly themed seasons φανερώνει ότι το θέμα του ταξιδιού είναι αυτό που αλλάζει κάθε μήνα.

maria spanou
Greece
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek