KudoZ home » English to Greek » Tourism & Travel

carb-fest

Greek translation: πανηγύρι θερμίδων/όργιο υδατανθράκων


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:carb-fest
Greek translation:πανηγύρι θερμίδων/όργιο υδατανθράκων
Entered by: xxxd_vachliot

12:41 Mar 31, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: carb-fest
(Crudo-Rome)"For those an alternative ti the carb-fest of Italian Cuisine, Crudo may be a welcome respite."
CHRISTINE
πανδαισία από υδατάνθρακες
Explanation:
Ή πανηγύρι θερμίδων.
Selected response from:

xxxd_vachliot
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +9πανδαισία από υδατάνθρακεςxxxd_vachliot
4 +4γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες
Spiros Doikas
3 +3όργιο υδατανθράκων
Sofia Dervisi


  

Answers


6 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
γεύματα με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες


Explanation:
διαφορετικά,
τις παχυντικές μακαρονάδες
τα μακαρόνια

Spiros Doikas
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 76

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
7 mins

agree  Assimina Vavoula
44 mins

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: παχυντικές μακαρανάδες (να' χαμε μία)
1 hr

agree  Anastasia Giagopoulou
16 hrs

14 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +9
πανδαισία από υδατάνθρακες


Explanation:
Ή πανηγύρι θερμίδων.

xxxd_vachliot
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24
Grading comment
Selected automatically based on peer agreement.
Notes to answerer
Asker: όλες οι προτάσεις είναι ωραιότατες! σκέφτομαι και το "όργιο υδατανθράκων"...


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  maria ef
3 mins
  -> Γειά σου Μαρία! Ευχαριστώ:-)

agree  Katerina Athanasaki: Πανηγύρι θερμίδων
10 mins
  -> Γειά σου Κατερίνα! Κι εμένα αυτό είναι το αγαπημένο μου:-)

agree  Assimina Vavoula: "Πανδαισία", αγαπημένη λέξη.... Πανηγύρι θερμίδων, εξαιρετικό, Κατερινάκι. Γειά σου, Δημήτρη.... ¨Ολα καλά;;;; Καλή εβδομάδα....
37 mins
  -> Γειά σου Μίνα. Σ' ευχαριστώ πολύ, καλή συνέχεια:-)

agree  Vicky Papaprodromou
1 hr
  -> Hello, hello! Ευχαριστώ πολύ:-)

agree  Nadia-Anastasia Fahmi: Πανηγύρι θερμίδων
1 hr
  -> Ευχαριστώ:-)Καλημέρα και καλή συνέχεια.

agree  Tina Lavrentiadou
1 hr
  -> Ευχαριστώ:-)Καλημέρα και καλή συνέχεια.

agree  Katerina Rhodes
3 hrs
  -> Ευχαριστώ:-)Καλημέρα και καλή συνέχεια.

agree  Anastasia Giagopoulou
16 hrs
  -> Ευχαριστώ:-)Καλημέρα και καλή συνέχεια.

agree  Evi Prokopi
1 day45 mins

2 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +3
όργιο υδατανθράκων


Explanation:
Μια ακόμη πρόταση... :-)

Sofia Dervisi
Italy
Specializes in field
Native speaker of: Native in GreekGreek

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katerina Athanasaki: Πολύ ωραίο
3 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ!

agree  Anastasia Giagopoulou
13 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ!

agree  xxxd_vachliot: Κι εμένα μ' αρέσει αυτό.
14 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ!




Voters for reclassification
as
PRO / non-PRO
PRO (3): xxxd_vachliot, Vicky Papaprodromou, Spiros Doikas