KudoZ home » English to Greek » Tourism & Travel

crusties bumming coins for cider round the corner

Greek translation: από τους ζητιάνους στη γωνία που ζητούν (κάνουν τράκα) ψιλά για ν' αγοράσουν κανά φτηνό (κρασί) ποτό


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:crusties bumming coins for cider round the corner
Greek translation:από τους ζητιάνους στη γωνία που ζητούν (κάνουν τράκα) ψιλά για ν' αγοράσουν κανά φτηνό (κρασί) ποτό
Entered by: CHRISTINE

18:17 Mar 31, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: crusties bumming coins for cider round the corner
"Regular meetings and events mean it's always swarming with alluring intellectuals,who make a stunning contrast to the crusties bumming coins for cider round the corner" (bar Ombre Rosse,Trastevere)
CHRISTINE
από τους ζητιάνους στη γωνία που ζητούν (κάνουν τράκα) ψιλά για ν' αγοράσουν κανά φτηνό (κρασί) ποτό
Explanation:
απ' τη μία οι "ψευτοκουλτουριάρηδες" και στην απέναντι γωνία οι " απότομοι"/αποκρουστικοί ζητιάνοι που κάνουν τράκα στους περαστικούς για να αγοράσουν καμια μπύρα ή κανα ξύδι/φτηνό κράσι/ποτό σαν το μηλίτη...
Αν μου έρθει κάποιος καλύτερος χαρακτηρισμός για τους " crusties" (ζητιάνοι/αλήτες), θα επανέλθω.
Δες και αυτό το σύνδεσμο που αναφέρει κάπου το μπαρ και την ατμόσφαιρα στην περιοχή:
http://www.shere.org/Travel/januaryrome.html#Conversation
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +7τα φρικιά στη γωνία που ζητιανεύουν ψιλά για ν' αγοράσουν μηλίτη
Spiros Doikas
3 +2από τους ζητιάνους στη γωνία που ζητούν (κάνουν τράκα) ψιλά για ν' αγοράσουν κανά φτηνό (κρασί) ποτό
socratisv


  

Answers


16 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +7
τα φρικιά στη γωνία που ζητιανεύουν ψιλά για ν' αγοράσουν μηλίτη


Explanation:
τους πανκ στη γωνία που ζητιανεύουν ψιλά για ν' αγοράσουν μηλίτη


    Reference: http://www.google.gr/search?q=%22bumming+coins+&ie=utf-8&oe=...
    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Crusties
Spiros Doikas
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 76

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Vicky Papaprodromou
48 mins

agree  socratisv
1 hr
  -> Σωκράτη, αυτό που λες στην Αγγλία το αποκαλούν plonk - http://www.peevish.co.uk/slang/p.htm. Cider μόνο μηλίτης: http://en.wikipedia.org/wiki/Cider

agree  Anastasia Giagopoulou
10 hrs

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
11 hrs

agree  xxxd_vachliot
12 hrs

agree  Evi Prokopi
18 hrs

agree  Danae Ferri
22 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
από τους ζητιάνους στη γωνία που ζητούν (κάνουν τράκα) ψιλά για ν' αγοράσουν κανά φτηνό (κρασί) ποτό


Explanation:
απ' τη μία οι "ψευτοκουλτουριάρηδες" και στην απέναντι γωνία οι " απότομοι"/αποκρουστικοί ζητιάνοι που κάνουν τράκα στους περαστικούς για να αγοράσουν καμια μπύρα ή κανα ξύδι/φτηνό κράσι/ποτό σαν το μηλίτη...
Αν μου έρθει κάποιος καλύτερος χαρακτηρισμός για τους " crusties" (ζητιάνοι/αλήτες), θα επανέλθω.
Δες και αυτό το σύνδεσμο που αναφέρει κάπου το μπαρ και την ατμόσφαιρα στην περιοχή:
http://www.shere.org/Travel/januaryrome.html#Conversation

socratisv
Greece
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxd_vachliot
10 hrs
  -> Ευχαριστώ!

agree  Danae Ferri
21 hrs
  -> Ευχαριστώ!