KudoZ home » English to Greek » Tourism & Travel

onerous (occasion)

Greek translation: επίσημη περίσταση


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:onerous occasion
Greek translation:επίσημη περίσταση
Entered by: Spiros Doikas

10:33 Apr 2, 2008
English to Greek translations [PRO]
Tourism & Travel
English term or phrase: onerous (occasion)
(La Terraza,Hotel Eden)"Romantic and traditionally glamoroous without being staid, this makes for an onerous occasion."
CHRISTINE
επίσημη (περίσταση)
Explanation:
για επίσημες περιστάσεις
Selected response from:

Spiros Doikas
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +9επίσημη (περίσταση)
Spiros Doikas
1 +1με το ζόρι, αναγκαστικά, υποχρέωση [not for points]xxxd_vachliot


Discussion entries: 1





  

Answers


10 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +9
επίσημη (περίσταση)


Explanation:
για επίσημες περιστάσεις


    Reference: http://www.google.gr/search?q=%22%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE...
    Reference: http://www.google.gr/search?q=%22%CE%B5%CF%80%CE%AF%CF%83%CE...
Spiros Doikas
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 76
Notes to answerer
Asker: κάπως έτσι το είχα αντιληφθεί κι εγώ.για περιστάσεις που φέρουν κάποιο "βάρος","επισημότητα"....


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxd_vachliot: Αυτό νομίζω κι εγώ, ο τόνος όμως είναι χιουμοριστικός.
9 mins

agree  Anastasia Giagopoulou
11 mins

agree  Vicky Papaprodromou
15 mins

agree  Angeliki Papadopoulou: Εμ, δεν πήγε το μυαλό μου!
17 mins

agree  Evi Prokopi
24 mins

agree  Assimina Vavoula
42 mins

agree  Danae Ferri
1 hr

agree  Maria Karra
1 hr

agree  Nadia-Anastasia Fahmi
3 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5 peer agreement (net): +1
με το ζόρι, αναγκαστικά, υποχρέωση [not for points]


Explanation:
Onerous occasion μπορεί να σημαίνει διάφορα, αλλά επί το πλείστον και στη συγκεκριμένη περίπτωση δηλ. καθήκον ή κοινωνική περίσταση πιο επίσημη και λίγο καταναγκαστική, π.χ. business lunch ή άλλη ανάλογη κοινωνική ή επαγγελματική υποχρέωση.

πρβλ. "Onerous connotes the figuratively heavy load imposed by something irksome or annoying: *****My only onerous duty was having to greet the guests.****"

Onerous duty having to greet the guests...

Είναι πάντα αρνητική η σημασία της λέξης. Απ'αυτό συμπεραίνω ότι πρόκεται για σχήμα λόγου κατά κάποιο τρόπο (υπερβολή) και χρησιμοποιείται με κλασικό (και μάλλον φλεγματικό) χιούμορ.

Αυτά for now.


--------------------------------------------------
Note added at 2 hrs (2008-04-02 13:22:42 GMT)
--------------------------------------------------

Το παράδειγμα είναι από το Free Online Dictionary.

xxxd_vachliot
Native speaker of: Native in GreekGreek
PRO pts in category: 24

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Danae Ferri: Τότε ίσως να μπορούμε να τις χαρακτηρίσουμε και "ζόρικες" περιστάσεις.
9 hrs
  -> ωραίο μου ακούγεται:-)