KudoZ home » English to Greek » Transport / Transportation / Shipping

carriage transport labels

Greek translation: ετικέτες επισήμανσης για τη μεταφορά επικίνδυνων ουσιών


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:carriage transport labels
Greek translation:ετικέτες επισήμανσης για τη μεταφορά επικίνδυνων ουσιών
Entered by: socratisv

21:48 Apr 3, 2008
English to Greek translations [PRO]
Transport / Transportation / Shipping
English term or phrase: carriage transport labels
carriage transport labels
Maria Papadopoulou
ετικέτες επισήμανσης μεταφοράς επικίνδυνων ουσιών
Explanation:
η καλύτερα: γα τη μεταφορά επικίνδυνων ουσιών

Σε κείμενα ΕΕ όπως το ακόλουθο αναφέρεται ο όρος επισήμανση:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
ΙΑΤΕ:
integrated transport user label>ενιαία επισήμανση μεταφοράς/εμπορίας

Επίσης, από τα 5 αποτελέσματα για το " carriage transport labels", ο όρος κατά πιθανότητα αναφέρεται σε όλους τους τύπους μεταφορών

--------------------------------------------------
Note added at 4 heures (2008-04-04 02:37:23 GMT)
--------------------------------------------------

γiα τη μεταφορά επικίνδυνων ουσιών...
Selected response from:

socratisv
Greece
Grading comment
Το για τη μεταφορά μου φαίνεται καλυτερο και εμένα. Ευχαριστώ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
2 +1ετικέτες επισήμανσης μεταφοράς επικίνδυνων ουσιών
socratisv
3ετικέτες μεταφοράς
Nektaria Notaridou


Discussion entries: 5





  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ετικέτες μεταφοράς


Explanation:
http://www.contan2.dk/safety_disinfection_sheet.htm
14. TRANSPORT INFORMATION
Carriage transport labels
Label no. (ADN)
8

www.makro-haccp.com/gr/data/gr/upload/product/security_noti...
14.ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Κατηγορία κινδύνου κατά ADR : 85
Αριθ.Ην.Εθνων : 1791
Αριθμός κλάσης και είδους : 8
Ετικέτα : 8


Nektaria Notaridou
Meets criteria
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 4
Notes to answerer
Asker:

Asker: Ευχαριστώ!


2 hrs   confidence: Answerer confidence 2/5Answerer confidence 2/5 peer agreement (net): +1
ετικέτες επισήμανσης μεταφοράς επικίνδυνων ουσιών


Explanation:
η καλύτερα: γα τη μεταφορά επικίνδυνων ουσιών

Σε κείμενα ΕΕ όπως το ακόλουθο αναφέρεται ο όρος επισήμανση:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=CELEX:...
ΙΑΤΕ:
integrated transport user label>ενιαία επισήμανση μεταφοράς/εμπορίας

Επίσης, από τα 5 αποτελέσματα για το " carriage transport labels", ο όρος κατά πιθανότητα αναφέρεται σε όλους τους τύπους μεταφορών

--------------------------------------------------
Note added at 4 heures (2008-04-04 02:37:23 GMT)
--------------------------------------------------

γiα τη μεταφορά επικίνδυνων ουσιών...



    Reference: http://www.google.com/search?hl=en&client=firefox-a&rls=org....
socratisv
Greece
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in GreekGreek, Native in FrenchFrench
PRO pts in category: 24
Grading comment
Το για τη μεταφορά μου φαίνεται καλυτερο και εμένα. Ευχαριστώ!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Eri Koutala
8 hrs
  -> Ευχαριστώ πολύ, Έρη. Καλησπέρα.