KudoZ home » English to Hebrew » Mechanics / Mech Engineering

pluviometry

Hebrew translation: בהקשר של מכשיר:פלוביומטר- מד גשם. בהקשר של ענף במטאורולוגיה מדובר במדידת משקעים


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:pluviometry
Hebrew translation:בהקשר של מכשיר:פלוביומטר- מד גשם. בהקשר של ענף במטאורולוגיה מדובר במדידת משקעים
Entered by: Shai Navé

16:10 Apr 2, 2008
English to Hebrew translations [PRO]
Medical - Mechanics / Mech Engineering
English term or phrase: pluviometry
מדובר בליכדת מי גשמים. בעצם זה בצרפתית
Pluviometrie
אבל זה אותו דבר באנגלית.
Gad Kohenov
Israel
פלוביומטר
Explanation:
זה מד גשם, אני חושב שבעברית פשוט קוראים לזה מד גשם. אבל זה המונח היותר "מקצועי" אולי
Selected response from:

Shai Navé
Israel
Grading comment
In The context this is it or
מד גשם
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2מדידת משקעים
Daniel Ganor
5מד-גשם
Sogifted
4 +1פלוביומטר
Shai Navé


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
פלוביומטר


Explanation:
זה מד גשם, אני חושב שבעברית פשוט קוראים לזה מד גשם. אבל זה המונח היותר "מקצועי" אולי

Shai Navé
Israel
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew, Native in EnglishEnglish
PRO pts in category: 32
Grading comment
In The context this is it or
מד גשם
Notes to answerer
Asker: זה מה שחיפשתי ולא זכרתי. שאלות אחרות אני שואל בצרפתית. מי יודע מי יענה לי. יש שאלה על פוליאתילן אלימנטרי (לאכסון מזונות) או משהו דומה. נראה מי יענה לי, אם בכלל.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Doron Greenspan MITI: מדידת גשמים - זה הביטוי המדויק
8 mins

agree  Ron Armon: גם אני הייתי נותן את העברי - מדידת גשמים
14 mins

disagree  Daniel Ganor: מדידת משקעים
18 mins

13 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
מדידת משקעים


Explanation:
מדידת משקעים


    Reference: http://www.thefreedictionary.com/Pluviometry
Daniel Ganor
Israel
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Doron Greenspan MITI: "משקעים" כולל גם שלג וברד - כל מה שיורד מהשמיים, ולא רק גשם.
3 mins
  -> pluviometry - כולל את כל המשקעים, לא רק גשם

agree  Erez Volk: אכן, לפי המילון האנגלי המילה כוללת את כל המשקעים
1 hr

agree  anda
2 hrs

agree  Amnon Shapira
13 hrs

1 day11 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
מד-גשם


Explanation:
According to מילון למונחי המטאורולוגיה - אג"ם-תוה"ד 1994 :
Pluviometer is specifically to measure rain accumulation. Also, the English term there is "RAINGAUGE".
משקעים (NOT measured by this instrument, according to this source) includ all kinds of precipitations such as: dew, ice accumulation, snow, etc.

Sogifted
United States
Native speaker of: Native in HebrewHebrew