KudoZ home » English to Hebrew » Sports / Fitness / Recreation

facilitator

Hebrew translation: מדריך לכושר/ מדריך


10:32 Oct 30, 2007
English to Hebrew translations [PRO]
Sports / Fitness / Recreation
English term or phrase: facilitator
המונח מופיע בכותרת של חוברת הדרכה לתוכנית כושר ובפעם השניה הוא מופיע בתוכן הענינים:
facilitator
training manual


facilitator
table of contents
Daly Gordon-Bahat
Israel
Hebrew translation:מדריך לכושר/ מדריך
Explanation:
הוא אדם הממלא תפקיד מנהיגותי בכדי לטפח פעילות בריאה ופרודוקטיבית
רק שכאן לא מדובר במדריך פיסי אלא בחוברת הנחיה והדרכה ולכן
ממליצה לכתוב בכותרת החוברת מדריך לכושר או מדריך "עם שם תוכנית הכושר אם קיימת"
ובמדריך עצמו בתוכן העניינים לציין את המילה מדריך בלבד
Selected response from:

beky4
Grading comment
thanks!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4מדריך לכושר/ מדריךbeky4
4מפשר/מסייע בקבלת קונצנזוס
Iris Bat-Or
4מדריך מנחהgilad dvir


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
מדריך מנחה


Explanation:
I'd use מדריך in this case, but this is also the term used for מנחה קבוצות:
A specifically trained person who functions as a teacher, coach and moderator for a group, team or organization.



    Reference: http://www.asq.org/glossary/f.html
gilad dvir
Works in field
Native speaker of: Native in HebrewHebrew

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
מפשר/מסייע בקבלת קונצנזוס


Explanation:
See Eng. and Heb. Wikipedia's definitions (links given below)


    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Facilitator
    Reference: http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%91%D7%9C%D7%AA_%D7%94...
Iris Bat-Or
Native speaker of: Native in EnglishEnglish, Native in HebrewHebrew

4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
מדריך לכושר/ מדריך


Explanation:
הוא אדם הממלא תפקיד מנהיגותי בכדי לטפח פעילות בריאה ופרודוקטיבית
רק שכאן לא מדובר במדריך פיסי אלא בחוברת הנחיה והדרכה ולכן
ממליצה לכתוב בכותרת החוברת מדריך לכושר או מדריך "עם שם תוכנית הכושר אם קיימת"
ובמדריך עצמו בתוכן העניינים לציין את המילה מדריך בלבד


    Reference: http://66.102.9.104/search?q=cache:SAhxgLp5D6IJ:www.hfs.tech...
beky4
Native speaker of: Native in HebrewHebrew
PRO pts in category: 4
Grading comment
thanks!