KudoZ home » English to Hungarian » Advertising / Public Relations

affiliate world

Hungarian translation: (hirdetési) partnerprogramok világa


09:25 Jul 5, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Advertising / Public Relations / referral program
English term or phrase: affiliate world
"latest news from Income Access as well the latest news and developments from around the ***affiliate world***, informative marketing articles and helpful web tutorials"
Gabor Kun
Hungary
Hungarian translation:(hirdetési) partnerprogramok világa
Explanation:
http://www.trinety.hu/webmarketing/a.html :

"Affiliate marketing

Hirdetési partnerprogram, amelyben a hirdetést elhelyezni kívánó személy vagy szervezet aszerint fizet (rendszerint százalékosan meghatározott jutalékot) a hirdetését elhelyező honlap tulajdonosának, hogy az adott honlapot látogató felhasználók meghatározott tevékenységet végeznek (letöltik a hirdetést böngészőjükre, rákattintanak a hirdetésre, vásárolnak a hirdetés hatására)"
Selected response from:

Judit Darnyik
Hungary
Grading comment
Nem rossz ez, beletaláltál.
Köszi.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2(hirdetési) partnerprogramok világa
Judit Darnyik
4 +1partnerekkel (/üzlettársakkal, tagokkal stb.) kapcsolatos hírek, ...
Katalin Horváth McClure


  

Answers


3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
(hirdetési) partnerprogramok világa


Explanation:
http://www.trinety.hu/webmarketing/a.html :

"Affiliate marketing

Hirdetési partnerprogram, amelyben a hirdetést elhelyezni kívánó személy vagy szervezet aszerint fizet (rendszerint százalékosan meghatározott jutalékot) a hirdetését elhelyező honlap tulajdonosának, hogy az adott honlapot látogató felhasználók meghatározott tevékenységet végeznek (letöltik a hirdetést böngészőjükre, rákattintanak a hirdetésre, vásárolnak a hirdetés hatására)"



    Reference: http://partnerprogram.lap.hu/
Judit Darnyik
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Nem rossz ez, beletaláltál.
Köszi.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gusztáv Jánvári
7 hrs
  -> köszi

agree  János Kohl
20 hrs
  -> köszönöm!

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
news, ... from the affiliate world
partnerekkel (/üzlettársakkal, tagokkal stb.) kapcsolatos hírek, ...


Explanation:
Nekem a szó szerinti fordítás furcsán hangzana, én inkább a " -val/vel kapcsolatos" megoldást választanám az adott mondatban.
Az affiliate fordítása sokféle lehet, pl. konszerntagok, leányvállalatok, üzlettársak, partnerek - az adott cégtől függően.

Katalin Horváth McClure
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 23

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gusztáv Jánvári
7 hrs