KudoZ home » English to Hungarian » Advertising / Public Relations

paycheck stuffer

Hungarian translation: (fizetési) borítékba tehető szórólap


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:paycheck stuffer
Hungarian translation:(fizetési) borítékba tehető szórólap
Entered by: Gabor Kun

19:31 Jan 10, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Advertising / Public Relations / health & safety at work
English term or phrase: paycheck stuffer
memos and letters, ***paycheck stuffers***, tent cards, other materials
Gabor Kun
Hungary
szórólap a fizetési borítékban
Explanation:
Nem tudom, van-e már neve Magyarországon. A Magyar Posta honlapján ez áll: "Az önvizsgálat elsajátítását segítő lap egy-egy példányát pedig a februárban esedékes "fizetési boríték" mellett kapja kézhez valamennyi munkatársnője."
Selected response from:

Andrea Nemeth-Newhauser
Grading comment
A boríték szó miatt tetszett. Köszönöm e-Mustynak és Katinak is a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5szórólap
Gusztáv Jánvári
3szórólap a fizetési borítékban
Andrea Nemeth-Newhauser
3bércsekk mellé tett hirdetés, tájékoztató
Katalin Horváth McClure


  

Answers


23 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
szórólap


Explanation:
Nem bonyolítanám, az, hogy paycheck-hez vagy payroll-hoz adják, a vélelmezett kontextusban nem ad hozzá a jelentéshez, nem amiatt kell valakinek az a valami, amit ezzel reklámoznak. :)

Beírtam két forrást paycheck stufferekről:


    Reference: http://www.co.rockland.ny.us/health/FCH/wellness/stuffers/pa...
    Reference: http://images.google.com/images?hl=en&newwindow=1&safe=off&r...
Gusztáv Jánvári
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 12

24 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
bércsekk mellé tett hirdetés, tájékoztató


Explanation:
Lehet, hogy meg lehetne fogalmazni rövidebben is, mindenesetre arról van szó, hogy az alkalmazottak a legtöbb helyen csekken kapják kézhez a fizetésüket, és amellé odatesznek egy hirdetést, vagy tájékoztató brosúrát (lehet cégen belüli infó, vagy az összes alkalmazottat érintő, külső cégtől, pl. egészségbiztosítótól származó infó, stb.) Azért spéci, mert ugyanakkora, mint egy szabványos csekk, vagy ugyanakkorára van összehajtva.

Katalin Horváth McClure
United States
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 23

29 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
szórólap a fizetési borítékban


Explanation:
Nem tudom, van-e már neve Magyarországon. A Magyar Posta honlapján ez áll: "Az önvizsgálat elsajátítását segítő lap egy-egy példányát pedig a februárban esedékes "fizetési boríték" mellett kapja kézhez valamennyi munkatársnője."


    Reference: http://www.posta.hu/object.429A7123-17D9-4406-957A-60F2B66DA...
Andrea Nemeth-Newhauser
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
A boríték szó miatt tetszett. Köszönöm e-Mustynak és Katinak is a segítséget.