KudoZ home » English to Hungarian » Art/Literary

ham Shakespeare

Hungarian translation: Shakespeare Hamletje


00:58 Jan 20, 2004
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Art/Literary
English term or phrase: ham Shakespeare
Verssorból részlet: "ham Shakespeare and lies"
Tán Hamletet rövidíti a mester és írja kisbetűvel, mint nemecsek nevét egykoron?
zoldsrac
Hungarian translation:Shakespeare Hamletje
Explanation:
konkrét megoldást nem találtam, de idézetben Hamlet nevének rövidítésére máshol is alkalmazzák, igaz ott nem kis betűvel volt, más zeneszövegben is szerepel ez a szókapcsolat, talán nem lehet véletlen.
Selected response from:

MARIA LEIDAL KOVACS
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5xxx
perke
5 -1Shakespeare Hamletje
MARIA LEIDAL KOVACS
4érzelgös ál-sékszpir és egyéb hazugságokxxxdenny
3ripacs
Krisztina Lelik


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): -1
Shakespeare Hamletje


Explanation:
konkrét megoldást nem találtam, de idézetben Hamlet nevének rövidítésére máshol is alkalmazzák, igaz ott nem kis betűvel volt, más zeneszövegben is szerepel ez a szókapcsolat, talán nem lehet véletlen.


    Reference: http://www.unet.univie.ac.at/~a9503672/music/fromherto.html
    Reference: http://www.bartleby.com/100/138.32.147.html
MARIA LEIDAL KOVACS
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 47

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  perke: A más zeneszöveg ugyanez. Nick Cave-ről van szó, mint a többi kérdés esetében is.
6 hrs

disagree  xxxdenny: ez biztosan tévedés!
20 hrs

9 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
ripacs


Explanation:
Kicsit több kéne a szövegből, de a 'ham' ripacsot, rossz színészt is jelent

Krisztina Lelik
Greece
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 334

10 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
xxx


Explanation:
Nem tudnád az egész verssort idézni, vagy akár többet is? Milyen vers? Kié? Úgy csak könnyebb lenne, mint vaktában tapogatózni.

--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-20 14:38:48 (GMT)
--------------------------------------------------

Nos, végül magam ástam elő, mert a többiből én is gyanítottam, hogy Nick Cave. Én nem lettem okosabb, de hátha más jobb műfordítónak bizonyul.

\"She loves me, she loves me not
She loves me, she loves me not
She loves me, she loves me not
We-e-ll, ah\'ve spent seven days and seven nights
tryin to get sunk in this brine
Don\'t turn on ya water-works
\'cause ah got me a pair of water-wings, right?!


Insects suicide against the window,
and my heart goes out to those lil flies
There\'s a buzzin in my ear
but it\'s more of her black-mail, ham shakespeare + lies
Wings off Flies, She loves me, she loves me not.
O o o o oh she loves me not!! \" stb. stb.




--------------------------------------------------
Note added at 2004-01-20 14:43:57 (GMT)
--------------------------------------------------

Most látom, hogy Leidal 1. linkje elvezet az egész szöveghez.

perke
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 39

1 day4 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
ham shakespeare
érzelgös ál-sékszpir és egyéb hazugságok


Explanation:
ez tipijusan nem kezdönek való szöveg

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 1667