KudoZ home » English to Hungarian » Automation & Robotics

bit device

Hungarian translation: kétállapotú eszköz


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:bit device
Hungarian translation:kétállapotú eszköz
Entered by: Szilas Cseh

16:41 Nov 9, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automation & Robotics / PLC
English term or phrase: bit device
...they have a number of so-called bit devices that can only have two states, i.e. inputs, outputs, relays...

Az mind rendben van, hogy 32-bites eszköz, meg 64-bites eszköz, de olyan készülékeknél is így mondják ahol csak két állapot lehetséges?
Szilas Cseh
Serbia
két állapotú eszköz
Explanation:
vagy "jelez", vagy nem

--------------------------------------------------
Note added at 10 perc (2007-11-09 16:51:20 GMT)
--------------------------------------------------

kétállapotú eszköz

--------------------------------------------------
Note added at 10 perc (2007-11-09 16:51:42 GMT)
--------------------------------------------------

szóköz nélkül!
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
Köszönöm
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1kétállapotú (eszköz)
Attila Piróth
3 +1két állapotú eszköz
Péter Tófalvi


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
két állapotú eszköz


Explanation:
vagy "jelez", vagy nem

--------------------------------------------------
Note added at 10 perc (2007-11-09 16:51:20 GMT)
--------------------------------------------------

kétállapotú eszköz

--------------------------------------------------
Note added at 10 perc (2007-11-09 16:51:42 GMT)
--------------------------------------------------

szóköz nélkül!


    Reference: http://doaielab.iit.uni-miskolc.hu/education/ematerial/decen...
Péter Tófalvi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT
1 day27 mins

11 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
kétállapotú (eszköz)


Explanation:
Illetve az eszköz helyett konkrétabb megfogalmazás (bemenet, kimenet stb.) ha lehetséges, vagy adott esetben "elem".
A mondatba belekerülhet valahogy így: "kétállapotú eszközöket tartalmaznak – melyeknek, mint a nevük is mutatja, két állapota lehetséges / két lehetséges állapota van –". Ekkor a "mint a nevük is mutatja" betoldás mellett az ismétlés egyáltalán nem zavaró.


Attila Piróth
France
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Notes to answerer
Asker: Péternek kell adnom a pontokat mivel 2 perccel megelőzött... De természetesen köszönöm a választ.


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT
1 day25 mins