KudoZ home » English to Hungarian » Automotive / Cars & Trucks

locking receipt

Hungarian translation: helyzetrögzités


12:02 Jul 24, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: locking receipt
A kifejezés egy kérdőív egyik kérdésében szerepel:
"How do you change the locking receipt in the New S40/V50?"
A válasz így szól: "Trough owner's parameters in ICM."
(ICM=Ignition Control Module)

Ennek tükrében mi lehet a "locking receipt" magyar megfelelője?
Nora Balint
Hungary
Hungarian translation:helyzetrögzités
Explanation:
Arról van szó, hogy pl. az ülést a tulaj testméreténsk megfelelö helyzetben rögziti a berendezés. A magyar szó kétséges.
Selected response from:

xxxdenny
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2helyzetrögzitésxxxdenny
4reteszelés nyugtázása
Andras Szekany


  

Answers


11 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
reteszelés nyugtázása


Explanation:
-

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 52

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  xxxdenny: a receipt itt befogadás, nem nyugtázás
1 min
  -> receptacle? - nem tagadom, sok igazság van az észrevételben ...

12 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
helyzetrögzités


Explanation:
Arról van szó, hogy pl. az ülést a tulaj testméreténsk megfelelö helyzetben rögziti a berendezés. A magyar szó kétséges.

xxxdenny
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 36
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Ványa: Autószerelő mester férjem alátámasztásával. Bocsi az idegen tollakért.
7 hrs
  -> Köszönöm

agree  xxxHungi: Most volt időm áttanulmányozni az összes "locking receiptet", és látom, hogy mindegyiknek a jelentése "reteszelőfészek". Igy hát a "fogadókódnak" búcsút intettem...
20 hrs
  -> Köszönöm. A reteszelőfészek kifejezés nekem új! Mint fent irtam, a magyar szót nem tudtam,