KudoZ home » English to Hungarian » Automotive / Cars & Trucks

reverse poppet

Hungarian translation: Fordított szelepes


08:45 Mar 11, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / Automotive
English term or phrase: reverse poppet
"Most thermostats are of the “reverse poppet” design, which opens against the flow of coolant."
fordított szelepes?
Csaba Ban
Hungary
Hungarian translation:Fordított szelepes
Explanation:

Valóban ez a helyes; az Olga által felvetett lehetőségek közül a termosztát esetében (itt) a szelep az egyetlen megoldás. Például:

Amikor a víz eléri a 85–95 hômérsékleti értéket, a termosztát szelepe kinyílik,
a hideg víz akadálytalanul beáramolhat a hűtôbe.

A `fordított szelepes’ érthető, nincs szükség ‘fordított irányú szelep’-re.

`A legtöbb termosztát fordított szelepes kialakítású…’

Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
köszi megint
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1Fordított szelepes
Attila Piróth
4Reverse poppet = reverse poppet valve = forditott ...
Olga Simon


Discussion entries: 2





  

Answers


28 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
Reverse poppet = reverse poppet valve = forditott ...


Explanation:
I found out from the dictionary that this is a type of valve.
Poppet = poppet valve

valve =
1)elektroncső
2)kagylóhéj
3)rádiócső
4)szelep
5)tolózár

You should select the best matching translation for your type of valve. Maybe "szelep"?



Hope it helps.




Olga Simon
Hungary
Native speaker of: Native in RussianRussian

38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
Fordított szelepes


Explanation:

Valóban ez a helyes; az Olga által felvetett lehetőségek közül a termosztát esetében (itt) a szelep az egyetlen megoldás. Például:

Amikor a víz eléri a 85–95 hômérsékleti értéket, a termosztát szelepe kinyílik,
a hideg víz akadálytalanul beáramolhat a hűtôbe.

A `fordított szelepes’ érthető, nincs szükség ‘fordított irányú szelep’-re.

`A legtöbb termosztát fordított szelepes kialakítású…’




    Reference: http://www.hhrf.org/frissujsag/99apr/fu90414.htm
Attila Piróth
France
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 52
Grading comment
köszi megint

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Zsolt VARGA
27 mins