KudoZ home » English to Hungarian » Automotive / Cars & Trucks

in-line

Hungarian translation: in-line


16:29 Mar 18, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks
English term or phrase: in-line
In-Line Diesel Pumps

szintén csak egy másik cég termékeként szerepel, úgyhogy közelebbi infó nincs, de úgy tűnik, haszongépjárművekhez használják. (De nem biztos, csak valami utalás van, hogy "for the OEM/ OES markets", az pedig tudtommal haszongépjármű)

lineáris? sorbakötött? és gázolaj-szivattyú? (mármint a gázolajat szivattyúzza vagy gázolajjal működik?

bocs, ha vidám perceket okozok a műszaki szakértő kollégáknak... :)
Eva Blanar
Hungary
Hungarian translation:in-line
Explanation:
"in-line" itt azt jelenti, hogy a "csővezetékbe szerelt". "In-line diesel pump" = in-line gázolaj szivattyú.
Selected response from:

István Hirsch
Grading comment
köszönöm, ezt használtam!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2in-line
István Hirsch
5soros
Peter Elek


Discussion entries: 3





  

Answers


59 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
in-line


Explanation:
"in-line" itt azt jelenti, hogy a "csővezetékbe szerelt". "In-line diesel pump" = in-line gázolaj szivattyú.

István Hirsch
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 52
Grading comment
köszönöm, ezt használtam!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Katalin Horváth McClure: in-line gázolajszivattyú (egy szó). Minden bizonnyal gázolaj Diesel motorba való befecskendezéséről van szó. Lásd: http://en.wikipedia.org/wiki/Injection_pump
7 hrs
  -> Köszönöm a kiegészítést.

agree  HalmoforBT: - Inline (egyenes csővezetékbe építhető) és Off-line (merőleges csonkhelyzetű) kivitel
17 hrs
  -> Köszönöm

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
soros


Explanation:
In-line diesel pump = soros dízel adagló

--------------------------------------------------
Note added at 18 óra (2007-03-19 10:41:15 GMT)
--------------------------------------------------

Soros azt jelenti, hogy a szivattyúelemek dugattyúi egymás után, sorban helyezkednek el. Teheraut=kon m;g használják.

Peter Elek
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian