KudoZ home » English to Hungarian » Automotive / Cars & Trucks

load shedding mode

Hungarian translation: csökkentett üzemmód


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:load shedding mode / demand limiting / safety mode
Hungarian translation:csökkentett üzemmód
Entered by: Anna Sarolta Sándor

09:22 Oct 26, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Automotive / Cars & Trucks / service manual
English term or phrase: load shedding mode
"If the fault has disappeared, the vehicle was in load shedding mode ."
Anna Sarolta Sándor
demand limiting / safety mode - csökkentett üzemmód
Explanation:
Ez a magyar megfelelője, legalább is egy P betűvel kezdődő francia autócég magyar technikusai így hivatkoztak rá.
Nem benzinspórolásról van szó, hanem ahogy denny is írta, bizonyos meghibásodások esetén további károsodás megelőzése, korlátozása céljából a kocsi automatikusan átáll csökkentett üzemmódba.
Selected response from:

juvera
Grading comment
Köszönöm a választ!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4demand limiting / safety mode - csökkentett üzemmódjuvera
3terhelésmentesitő üzemmódxxxdenny


  

Answers


7 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
terhelésmentesitő üzemmód


Explanation:
Kb. ezt jelenti. Bizonyos meghibásodások esetén a gk olyan üzemmódba kerül (automatikusan), amelyben csak a legszükségesebb funkciók működnek. Biztos van jobb magyar megfelelő...

xxxdenny
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 36
Notes to answerer
Asker: Köszönöm a választ!


12 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
demand limiting / safety mode - csökkentett üzemmód


Explanation:
Ez a magyar megfelelője, legalább is egy P betűvel kezdődő francia autócég magyar technikusai így hivatkoztak rá.
Nem benzinspórolásról van szó, hanem ahogy denny is írta, bizonyos meghibásodások esetén további károsodás megelőzése, korlátozása céljából a kocsi automatikusan átáll csökkentett üzemmódba.

juvera
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 104
Grading comment
Köszönöm a választ!