KudoZ home » English to Hungarian » Bus/Financial

profile

Hungarian translation: profil / adatlap


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:profile
Hungarian translation:profil / adatlap
Entered by: Katalin Horváth McClure

23:08 Jan 19, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial / intrenet, HR
English term or phrase: profile
Még mindig az internetes munkaközvetítés a téma.
A felhasználó kitölti ezt, benne az adatai, iskolai végzettség és egyéb kérdések, rovatok.
Én egyelőre "adatlap"-nak neveztem el, de ha van jobb ötlet, hálás lennék érte.
Katalin Horváth McClure
United States
profil / adatlap
Explanation:
Túl sok újat nem tudok írni ehhez. Az "Adatlap" teljesen jó, bár gyakori a "profil" szó ilyen értelmű kiterjesztése is.
Selected response from:

Csaba Ban
Hungary
Grading comment
Köszi a megerősítést, jó lett volna egy-két élő példa a netről.
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +2profil / adatlap
Csaba Ban
4személyi adatlap/kartonJános Vinkó
1személyi adat(ok)/lap
MandC


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
profil / adatlap


Explanation:
Túl sok újat nem tudok írni ehhez. Az "Adatlap" teljesen jó, bár gyakori a "profil" szó ilyen értelmű kiterjesztése is.

Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 561
Grading comment
Köszi a megerősítést, jó lett volna egy-két élő példa a netről.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  aronakos: sokszor találkoztam már a profil változattal magyarban
48 mins

agree  Nora Balint
11 hrs

10 hrs   confidence: Answerer confidence 1/5Answerer confidence 1/5
személyi adat(ok)/lap


Explanation:
Én úgy érzem, az "adatlap" túl általános fogalom.

MandC
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in pair: 447

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
személyi adatlap/karton


Explanation:
Az "átkosban" ezt hívták 'káderlap'-nak,
amit a személyzetisek tartottak nyilván mindenmunkavállalóról, de akkortályt más jelleg?, bizalmas adatokat is tartalmaztak...

János Vinkó
Hungary
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in pair: 16