KudoZ home » English to Hungarian » Business/Commerce (general)

graphic insets

Hungarian translation: grafikus illusztrációk


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:graphic insets
Hungarian translation:grafikus illusztrációk
Entered by: Péter Tófalvi

10:35 Jul 22, 2005
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: graphic insets
Környezet:

Piackutató cégek ...
Márkatervező cégek ...
Hirdető- és reklámügynökségek
Audiovizuális ipar ...
title-stands
****** Graphic insets **** Grafikai ????
Mixelés
Vizuális effektek
Nyomdai szolgáltatások és nyomtatás
Fényszedők
Péter Tófalvi
Hungary
grafikus illusztrációk
Explanation:
(kb. képbevágások)
Google képkereső és u-szeged szótár alapján.
Selected response from:

Gabor Kun
Hungary
Grading comment
Köszi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1képbevágásokHalmoforBT
3grafikus illusztrációk
Gabor Kun


  

Answers


9 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
grafikus illusztrációk


Explanation:
(kb. képbevágások)
Google képkereső és u-szeged szótár alapján.

Gabor Kun
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Köszi!

53 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
képbevágások


Explanation:
Egy alternatíva, vannak Google találatai is. A (képi) "montázs" is talán jó, de ez magyarosabb.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Istvan Nagy
15 hrs