KudoZ home » English to Hungarian » Business/Commerce (general)

sourcing team

Hungarian translation: beszállítói osztály/részleg


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:sourcing team
Hungarian translation:beszállítói osztály/részleg
Entered by: anitaborloi

11:15 Feb 17, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Bus/Financial - Business/Commerce (general)
English term or phrase: sourcing team
A beszerzés szabályairól szóló szövegről van szó, amelyben a "sourcing"-on kívül szerepel a "buying" és a "procurement" is. Tudom, hogy volt már hasonló kérdés, de nagy zavar van a fejemben, mert mind a három "beszerzés"-t jelent, nem? Van valami különbség köztük?

Előre is köszönöm!
anitaborloi
beszállítói osztály/részleg
Explanation:
építőiparban lehet: alvállalkozói osztály is.
Ez intézi a beszállítókkal kapcs. ügyeket.


--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2008-02-17 12:54:09 GMT)
--------------------------------------------------

ha kisebb egység, akkor lehet iroda, csapat, munkacsoport stb.
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
3 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1beszerzés-előkészítő csapat
Gusztáv Jánvári
4beszállítói osztály/részleg
Péter Tófalvi
3beszerzési csoportSandor HEGYI


Discussion entries: 4





  

Answers


47 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
beszerzés-előkészítő csapat


Explanation:
No lám, van is a wikipédián sourcing szócikk, és pont azt mondja, amire gondoltam. A sourcing team megnézi, hogy mit kéne megvenni, ez egyfajta beszerzési (procurement) gyakorlat, stratégia.

Example sentence(s):
  • A beszerzés-előkészítő csapat feladata a beszerzendő termékek választékának elemzése, vizsgálata, a legjöbb ár-teljesítmény arányú termék kiválasztása.

    Reference: http://en.wikipedia.org/wiki/Sourcing
Gusztáv Jánvári
Hungary
Works in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 99

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  juvera
22 hrs

57 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
beszerzési csoport


Explanation:
A másogik link mögött egy stratégiai beszerzési csoport feladatait találod:
Termeléshez szükséges anyagok stratégiai beszerzése
Gyártási folyamatok támogatása
Technológiák és beszállítók kezelése, értékelése
Ártárgyalások lefolytatása, szerződések megkötése
Megtakarítási javaslatok kidolgozása, költséghatékonyság számítás

Example sentence(s):
  • A beszerzési csoport feladata olyan beszállító partnerek kiválasztása és szerződtetése, amelyek képesek folyamatos jelleggel kiváló minőségű termékeket és szolgáltatásokat nyújtani.

    Reference: http://www.vodafone.hu/egyeni/tarsadalom/beszallitok/beszall...
    Reference: http://www.topjob.hu/site/Pages/palyazat-beadasa-csoportveze...
Sandor HEGYI
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

44 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
beszállítói osztály/részleg


Explanation:
építőiparban lehet: alvállalkozói osztály is.
Ez intézi a beszállítókkal kapcs. ügyeket.


--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2008-02-17 12:54:09 GMT)
--------------------------------------------------

ha kisebb egység, akkor lehet iroda, csapat, munkacsoport stb.

Péter Tófalvi
Hungary
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 44
Grading comment
Köszönöm!