KudoZ home » English to Hungarian » Cinema, Film, TV, Drama

Slouchy

Hungarian translation: Törprengő


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Slouchy
Hungarian translation:Törprengő
Entered by: Katalin Rozália Szász

19:03 Sep 4, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Art/Literary - Cinema, Film, TV, Drama / rajzfilm
English term or phrase: Slouchy
Franciaul: Schtroumpf Molasson

A Hupikek torpikek egyik szereploje. Talan negyen vannak olyanok, akik visszafiatalodtak. Az egyikuk Torpiri (bar o talan maskent keszult), Slouchy, Nat es meg van egy - ok az ugynevezett smurfling-ek (ezt sem tudom, hogy minek forditottak). A Natet felteszem kulon kerdeskent.

Azoknak, akik az elozo kerdeseket nem lattak: kimondottan a magyar rajzfilmvaltozatban - es csakis abban (kepregenyek nem erdekelnek) hasznalt MAR LETEZO forditasa erdekel, nem nekem kell ujat kitalalnom.

http://72.14.221.104/search?q=cache:e5b0u5mQcmwJ:en.wikipedi...
Katalin Rozália Szász
Törprengő
Explanation:
...és ha Slouchy=Törprengő, akkor Snappy=Törpörgő...
Selected response from:

zmarta
Grading comment
Koszonom szepen.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3Törprengőzmarta
3 -1Lusti
Bernadett Horváth


Discussion entries: 1





  

Answers


12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): -1
slouchy
Lusti


Explanation:
Remélem :))))

Bernadett Horváth
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  zmarta: Lusti nem gyerek-törp volt, hanem "normál" :-)
15 mins
  -> Valóban, igazad van!

12 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
slouchy
Törprengő


Explanation:
...és ha Slouchy=Törprengő, akkor Snappy=Törpörgő...


zmarta
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Koszonom szepen.