KudoZ home » English to Hungarian » Cinema, Film, TV, Drama

b/w

Hungarian translation: f-f


09:43 Jul 5, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Cinema, Film, TV, Drama
English term or phrase: b/w
filmforgatókönyv utasítása: slow-mo b/w streets

A slow-mo szerintem lassított felvétel, de jó lenne, ha ezt is meg tudná valaki erősíteni, de fogalmam sincs, hogy mi a b/w. A csak "/w"-vel találkoztam más szövegkörnyezetekben, ahol a with-et rövidítették így.
Katalin Rozália Szász
Hungarian translation:f-f
Explanation:
fekete-fehér
elég egyertelmű
Selected response from:

Ivan Frankovics
Hungary
Grading comment
Köszönöm mindenkinek. Ez aztán gyors volt. Én mind az utcákhoz próbáltam kapcsolni.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +6f-f
Ivan Frankovics
5 +1fekete fehérMaxipocak
5black-and-whitefsdfsdfsd sdfsdf


  

Answers


1 min   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +6
f-f


Explanation:
fekete-fehér
elég egyertelmű

Ivan Frankovics
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in CroatianCroatian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm mindenkinek. Ez aztán gyors volt. Én mind az utcákhoz próbáltam kapcsolni.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Orsolya Mance
8 mins

agree  Maxipocak
19 mins

agree  huntr
36 mins

agree  xxxHungi
1 hr

agree  Ildiko Santana
6 hrs

agree  Laszlo Jarecsni
24 days

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
fekete fehér


Explanation:
Black/white
a slow-mo pedig a slow motion, azaz lassított felvétel.

Maxipocak
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Ildiko Santana
6 hrs

3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
black-and-white


Explanation:
black-and-white

fsdfsdfsd sdfsdf
Luxembourg
Native speaker of: Native in LatvianLatvian