KudoZ home » English to Hungarian » Computers: Hardware

"Some motherboard feature caused system timing mismatch"

Hungarian translation: Az alaplap valamely jellemzője rendszer-időzítési illesztési hibát okozott


09:17 Mar 9, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Hardware
English term or phrase: "Some motherboard feature caused system timing mismatch"
Hiba:

Windows displays an error message concerning the keyboard when the computer is started
Ok:
"Some motherboard feature caused system timing mismatch"
Megoldas:
Connect the purple PS/2 or USB keyboard connector to the correct port on your computer.
Check whether the port works correctly.
Ivan Frankovics
Hungary
Hungarian translation:Az alaplap valamely jellemzője rendszer-időzítési illesztési hibát okozott
Explanation:
A Microsoft hivatalos szótára sterint is így van.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5Az alaplap valamely jellemzője rendszer-időzítési illesztési hibát okozottxxxHungi
4rendszer ütemezési rendellenesség
mrrobkoc


Discussion entries: 2





  

Answers


20 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
system timing mismatch
rendszer ütemezési rendellenesség


Explanation:
2 dolog lehetséges

- rossz helyre van csatlakoztatva a billentyűzet, általában az egér és a billentyűzet bemeneti csatlakozója egymás mellett van ( a PS/2 és az USB is), de szokták kis ábrákkal jelezni a megfelelő helyet

- a port hibás, ezt kéne ellenőrizni, például egy pendrive-al. Ha az se megy, akkor baj van.

mrrobkoc
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

22 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
Some motherboard...
Az alaplap valamely jellemzője rendszer-időzítési illesztési hibát okozott


Explanation:
A Microsoft hivatalos szótára sterint is így van.

xxxHungi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxCSsys: The answer is correct.
7 mins

agree  HalmoforBT: Pontos megoldás.
17 mins

agree  Csaba K�sz: Accurate answer
1 hr

agree  Leslie Gabor
4 hrs

agree  ValtBt
20 hrs