KudoZ home » English to Hungarian » Computers: Software

tab

Hungarian translation: lap


15:57 Mar 17, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: tab
...return to the tab and then use Y and X to switch to another tab...
(X és Y gombok)

Évek óta fülnek fordítom, és ez igaz is, addig, amíg a fülhöz tartozó ablak el van rejtve az aktuális ablak alatt. Viszont rákattintás után az angol szöveg szerint "in the tab" dolgozom tovább. Ez magyarul már elég furán hangzik.

Ti hogyan oldjátok meg?
Levente Bodrossy Dr.
Hungarian translation:lap
Explanation:
Rákattintáskor fül, de utána az X lapon formulát használom. Mert hát ugye nem a fülön vannak a vezérlők :)
Selected response from:

László Kovács
Grading comment
Köszönöm szépen mindkettőtöknek! Mivel csak egyfelé adhatom a pontot, a kicsit előbb beérkezett kapja.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2lap
László Kovács
5 +1lap
Zoltán Kulcsár


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
lap


Explanation:
Rákattintáskor fül, de utána az X lapon formulát használom. Mert hát ugye nem a fülön vannak a vezérlők :)

László Kovács
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm szépen mindkettőtöknek! Mivel csak egyfelé adhatom a pontot, a kicsit előbb beérkezett kapja.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gusztáv Jánvári
1 hr

agree  Attila Hajdu: vagy panellap
1 hr

5 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
lap


Explanation:
Ha benne dolgozol, az a lap. Ha felül látszik a lap "sarka", az a fül, amire rákattintva megjelenik a lap. Ld. szeretett opreációs rendszerünk.

Zoltán Kulcsár
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Gusztáv Jánvári
1 hr