KudoZ home » English to Hungarian » Computers: Software

progress bar

Hungarian translation: állapotjelző


12:30 Jul 3, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers: Software
English term or phrase: progress bar
mi ennek a magyar neve?
novist
Hungarian translation:állapotjelző
Explanation:
Ez a hivatalos MS-szótár szerinti neve.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +5állapotjelzőxxxHungi
4folyamatjelző sáv
Péter Tófalvi
3Haladás mérQ sáv/progress barHalmoforBT
3haladás jelzőfellner


Discussion entries: 1





  

Answers


54 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +5
állapotjelző


Explanation:
Ez a hivatalos MS-szótár szerinti neve.

xxxHungi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Graded automatically based on peer agreement.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Daniel Pankovics
3 hrs

agree  Andras Szekany: bár, nem teljesen exact, de a tömörsége és érthetősége miatt ok.
17 hrs

agree  texlazar: Agree. Szleng elnevezését talán mindnyájan használjuk: kolbászdiagram
19 hrs

agree  Orsolya Mance
5 days

agree  Laszlo Jarecsni
26 days

44 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
Haladás mérQ sáv/progress bar


Explanation:
Majdnem az összes magyar linken is csak az angol neve olvasható.
Pl. A Progress bar ekkor az adott http oldal címét mutatja, valamint megjelenik
egy % értéket mutató cella. Ez a zoomolási arányt mutatja, ti. ...
De találtam egyet a fenti magyar névvel:
Netscape felhasználói ismeretek
... Színek és aláhúzások Netscape ikon Haladás mérő sáv (Progress bar) Levél
ikon ...


--------------------------------------------------
Note added at 45 mins (2004-07-03 13:16:28 GMT)
--------------------------------------------------

Természetesen \"haladás-mérő sáv\"

--------------------------------------------------
Note added at 17 hrs 4 mins (2004-07-04 05:35:25 GMT)
--------------------------------------------------

Minden olyan sávot így hívnak, amelyen valamilyen grafikai módszerrel jelképesen ábrázolják egy folyamat (időbeli) előrehaladását, ilyen pl. a másolás, letöltés folyamán látható vagy folyamatosan, vagy kis oszlopocskák gyarapodásával megtelő oszlop.


    Reference: http://www.ktg.gau.hu/~podma/szamtech/netscape.ht
HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 28

4 days   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
haladás jelző


Explanation:
Ha valamiért az állapotjelző nem tetszene...


    Reference: http://www.cab.u-szeged.hu/~bilickiv/fp/jegyzetek/eloadas/na...
fellner
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 20

13 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
folyamatjelző sáv


Explanation:
láttam így is

Péter Tófalvi
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 12