KudoZ home » English to Hungarian » Computers (general)

PLC Compliant Testing

Hungarian translation: PLC megfelelőségi teszt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:PLC Compliant Testing
Hungarian translation:PLC megfelelőségi teszt
Entered by: Palko Agi

10:27 May 9, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computer
English term or phrase: PLC Compliant Testing
megint ugyanaz a helyzet - egy felsorolás eleme, semmi szövegösszefüggés
Palko Agi
PLC megfelelosegi teszt(ek)
Explanation:
compliance [fn.] (ezt lenne helyesebb hasznalni) = megfeleloseg egy adott szabvanynak
(> compliant = mn.)
PLC = programmable logic control = programozhato logikai vezerles; de hagyhatod az eredeti angol roviditest, a magyar szakemberek ertik.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-09 16:33:57 (GMT)
--------------------------------------------------

(esetleg meg az \"alkalmazhatosagi\" szo is jo, ezt is lattam mar hasznalni)
Selected response from:

xxxivw
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2PLC megfelelosegi teszt(ek)xxxivw
4 +2A PLC előírások ellenőrzése
Attila Piróth
4PLC illeszkedési/illeszthetőségi teszt/vizsgálat
Andras Szekany
4PLC (programmed Logical Device) komplianciájának/merevségének tesztelése
Ivan Frankovics


  

Answers


38 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
PLC (programmed Logical Device) komplianciájának/merevségének tesztelése


Explanation:
PLC maradhat termeszetesen roviditve
a compliance=a ketto kozul en talan inkabb a mereveseget valasztanam

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-09 11:07:55 (GMT)
--------------------------------------------------

bocsanat a PLC =Programable Logic Control

Ivan Frankovics
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in CroatianCroatian

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
A PLC előírások ellenőrzése


Explanation:
Compliance: megfelelés valamilyen előírásnak, szabványnak, itt tehát: megfelel-e ezeknek a szóban forgó termék.
Itt egy idevágó példa:

PLC Compliant Testing for EDG product line
Accompanying with the truth that Ethernet becomes popular in Automation market, there are more than 2,000 Advantech Ethernet Data Gateway (EDG) products are used at the market in 2001. And, based on ARC 2001, May report, Ethernet networking devices market's growth rate is about 250% at 2002. So, we believe EDG product line is the best opportunity to grow up your business.
Now, in order to help you to convince your customers, Advantech do a complete PLC Compliant Testing for EDG product line. These test target PLC include Allen-Bradley, Mitsubishi, and Omron. Siemens PLC compliant test report is coming soon. Please refer to attached PDF files for testing report. You are welcome to contact with us to do compliant testing for your customers' devices

A nyelvtani szerkezet kicsit sűrített, de hogy valóban erről van szó, azt mutatja az is, hogy PLC compliant product ról sokszor esik szó:
Consumers will be able to form a network of PLC-compliant products by simply plugging
them into their home's electrical outlets. Possible applications include ...
www.cedmagazine.com/cedailydirect/ 0107/cedaily010727.htm




    Reference: http://www.advantech.com.tw/ia/newsletter/020402.htm
Attila Piróth
France
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxbgrocock
2 mins

neutral  xxxivw: a 'compliant' / 'compliance' magyarazata helyes, de a javasolt forditasban van egy bukfenc, mert itt nem az eloirasok ellenorzeserol van szo, hanem azoknak valo megfelelosegrol.
4 hrs
  -> `A PLC előírások ellenőrzése’ a termékre vonatkozóan nyilván azt jelenti, hogy a PLC előírások teljesítésének/teljesülésének/való megfelelésnek… ellenőrzése. A tömörebb szerkezet a kontextus ismeretében vilagos – a hármas birtokos szerkezet viszont döcög.

neutral  Endre Both: Ildikónak igaza van.
7 hrs

agree  Meturgan
8 hrs

5 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
PLC megfelelosegi teszt(ek)


Explanation:
compliance [fn.] (ezt lenne helyesebb hasznalni) = megfeleloseg egy adott szabvanynak
(> compliant = mn.)
PLC = programmable logic control = programozhato logikai vezerles; de hagyhatod az eredeti angol roviditest, a magyar szakemberek ertik.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-09 16:33:57 (GMT)
--------------------------------------------------

(esetleg meg az \"alkalmazhatosagi\" szo is jo, ezt is lattam mar hasznalni)


    Reference: http://www.advantech.com.tw/ia/newsletter/020402.htm
xxxivw
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: kivéve, hogy teszt = vizsgálat
3 hrs
  -> Koszi. Nem mindig - a vizsgalat, teszt, ellenorzes, stb. kozul ebben a targykorben sokkal inkabb elterjedt a teszt, mint barmelyik szinonima. (szerintem)

agree  Meturgan: ELCSÚSZOTT A KEZEM AZ EGÉRREL ÉS VÉLETLEN ATTILA PIROTHNÁL ÍRTAM, HOGY „AGREE”, DE CSAK EZZEL ÉRTEK EGYET.
4 hrs
  -> Koszi. Maskor tartsd kordaban az egeredet! :-)

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
PLC illeszkedési/illeszthetőségi teszt/vizsgálat


Explanation:
PLC = programmable logic controller

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian