KudoZ home » English to Hungarian » Computers (general)

supported

Hungarian translation: Különleges meghatjótámogatás nélkül


10:28 May 9, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computer
English term or phrase: supported
Any computing platforms can access existing serial device through ADAM-4579 by Ethernet standard protocol and without special driver supported
Palko Agi
Hungarian translation:Különleges meghatjótámogatás nélkül
Explanation:
A `supported’ szó `support’-nak olvasandó, mint alább.

a 5-year-old IBM Ethernet PC Card. However, it didn't take us plugging too many
cards into a Windows 2000 notebook to come across one without driver support. ...
creative.zdnet.com/micro/windows2000/ newsZD_Win2kPro.htm - 29k

Driver support = meghajtótámogatás, bár a drivert a microsoft magyarított változata gyakran illesztőprogramnak adja – ebben az esetben persze a támogatás szó már felesleges.

m?ködjön. Egy digitális aláírással meggy?z?dik arról, hogy az illeszt?program
? az eszköz és a számítógép együttm?ködését lehet?vé ...
www.microsoft.com/hun/windowsme/guide/ userexperience/driversign.asp - 19k
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Különleges meghatjótámogatás nélkül
Attila Piróth
4 +4-
Endre Both


Discussion entries: 1





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +4
-


Explanation:
Hagyd ki. Kicsit furcsa angolsággal van megszövegezve...

pl. "standard Ethernet protokollon keresztül, különleges meghajtó program nélkül" v. "anélkül, hogy különleges meghajtó programra lenne szükség".

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-09 11:10:12 (GMT)
--------------------------------------------------

Hát, a származási ország valószínűen nem UK, és nem is US :-)

Endre Both
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman, Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi
14 mins

agree  Ivan Frankovics
19 mins

agree  xxxbgrocock
39 mins

agree  xxxivw
5 hrs

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Különleges meghatjótámogatás nélkül


Explanation:
A `supported’ szó `support’-nak olvasandó, mint alább.

a 5-year-old IBM Ethernet PC Card. However, it didn't take us plugging too many
cards into a Windows 2000 notebook to come across one without driver support. ...
creative.zdnet.com/micro/windows2000/ newsZD_Win2kPro.htm - 29k

Driver support = meghajtótámogatás, bár a drivert a microsoft magyarított változata gyakran illesztőprogramnak adja – ebben az esetben persze a támogatás szó már felesleges.

m?ködjön. Egy digitális aláírással meggy?z?dik arról, hogy az illeszt?program
? az eszköz és a számítógép együttm?ködését lehet?vé ...
www.microsoft.com/hun/windowsme/guide/ userexperience/driversign.asp - 19k

Attila Piróth
France
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxivw
4 hrs

agree  Andras Szekany: igen, nem mindegy, hogy "támogatott" driver kell-e vagy nem :)
8 hrs

agree  Eva Blanar
2 days8 hrs