KudoZ home » English to Hungarian » Computers (general)

over the terminal block

Hungarian translation: sorozatkapocs, nyáksorkapocs, terminal block


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:terminal block
Hungarian translation:sorozatkapocs, nyáksorkapocs, terminal block
Entered by: Palko Agi

10:31 May 9, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general) / computer
English term or phrase: over the terminal block
supports a wide voltage range of +10 ~ 30 V DC over the terminal block

elnézést a sok, talán nem is nagyon nehéz kérdésért, de nincs kéznél a műszaki szótár. A Scriptum GIB szótára pedig egy ideje nem érhető el on-line.
Palko Agi
sorozatkapocs, nyáksorkapocs, terminal block
Explanation:
3.342.3-000, nyomógomb, push-button. 6.021.1-000, sorozatkapocs,
terminal block. 6.021.2-000, sorozatkapocs, terminal block. ...
www.interex91.com/el-villt.htm - 23k

Az új PCB TERMINAL BLOCK (nyáksorkapocs) . TermiCont
Kft bemutatja az új nyáksorkapocstömb szériát: MVSP-252/3 and MVSP-272 ...
www.villamosalkatresz.hu/hir_reszletes.php3?hir_id=117 - 7k

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-09 11:13:06 (GMT)
--------------------------------------------------

A sorozatkapocs a leggyakoribb, magyarosított változat, de a zsargonban ennél lényegesen gyakoribb az angol kifejezés megtartása.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-09 11:55:25 (GMT)
--------------------------------------------------

A http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/wanbu/8850r2... cimen
a Figure 4-22: DC-PEM
tetelre rakeresve kepen is lathatod, hogy mirol van szo (nem kartya), hanem kapocs.
Selected response from:

Attila Piróth
France
Grading comment
Köszönöm szépen
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4csatlakozó
Andras Szekany
4sorozatkapocs, nyáksorkapocs, terminal block
Attila Piróth
4csatolókártyaxxxHungi


  

Answers


36 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
csatolókártya


Explanation:
(ha számítógépről van szó); elektrotechnikában: kapocsléc

xxxHungi
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
sorozatkapocs, nyáksorkapocs, terminal block


Explanation:
3.342.3-000, nyomógomb, push-button. 6.021.1-000, sorozatkapocs,
terminal block. 6.021.2-000, sorozatkapocs, terminal block. ...
www.interex91.com/el-villt.htm - 23k

Az új PCB TERMINAL BLOCK (nyáksorkapocs) . TermiCont
Kft bemutatja az új nyáksorkapocstömb szériát: MVSP-252/3 and MVSP-272 ...
www.villamosalkatresz.hu/hir_reszletes.php3?hir_id=117 - 7k

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-09 11:13:06 (GMT)
--------------------------------------------------

A sorozatkapocs a leggyakoribb, magyarosított változat, de a zsargonban ennél lényegesen gyakoribb az angol kifejezés megtartása.

--------------------------------------------------
Note added at 2002-05-09 11:55:25 (GMT)
--------------------------------------------------

A http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/wanbu/8850r2... cimen
a Figure 4-22: DC-PEM
tetelre rakeresve kepen is lathatod, hogy mirol van szo (nem kartya), hanem kapocs.

Attila Piróth
France
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 16
Grading comment
Köszönöm szépen

9 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
csatlakozó


Explanation:
egészen szimplán - mivel sem a "kártya" tulajdonságra, sem másra nem utal semmi (sorkapocs persze computerben nemigen van) > a csatlakozón keresztül (wide voltage ...)

Andras Szekany
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Attila Piróth: A csatlakozó nagyon tág fogalom és itt nem is jó; a jelen esetben a http://www.cisco.com/univercd/cc/td/doc/product/wanbu/8850r2... kepről van szó
1 hr
  -> hát, ha jó kép jelent meg, akkor éppenhogy csatlakozóról, sőt sorkapocsról van szó