KudoZ home » English to Hungarian » Computers (general)

key (itt)

Hungarian translation: parancs


10:21 Jul 6, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Computers (general)
English term or phrase: key (itt)
When the display is in the AUX mode, select the “Settings/DVD” *key* using the multi-function controller and push the ENTER button.
To activate this mode, push the SETTING button and select the “Audio” *key*, and push the ENTER button to display the audio setting screen.

nem hiszem, hogy lenne külön billentyű ezekre, de akkor minek nevezzem?
Krisztina Lelik
Greece
Hungarian translation:parancs
Explanation:
De ha mégsincs :), akkor valószínűleg van egy menüje a készüléknek, és az abban lévő menüparancsokat nevezik keynek.
Selected response from:

Gusztáv Jánvári
Hungary
Grading comment
Igen!!!!
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +2parancs
Gusztáv Jánvári
5 +1gomb
Gusztáv Jánvári
4menüpont, opcióxxxfordito


  

Answers


3 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
parancs


Explanation:
De ha mégsincs :), akkor valószínűleg van egy menüje a készüléknek, és az abban lévő menüparancsokat nevezik keynek.

Gusztáv Jánvári
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Igen!!!!
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Balázs Sudár: menüpont/parancs/opció
7 mins

agree  Áron Török
34 mins

2 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
gomb


Explanation:
Ha jól értem, ez egy távirányító ismertetője, akkor pedig miért is ne lehetne erre szolgáló gombja?

--------------------------------------------------
Note added at 10 perc (2008-07-06 10:31:35 GMT) Post-grading
--------------------------------------------------

Akkor a másik lehetőség lesz, a parancs (mint menüparancs). Igénytelenebb helyeken funkciónak, még igénytelenebbeken lehetőségnek, a legótvarabbakon opciónak nevezik. :)

Gusztáv Jánvári
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Hungarian
PRO pts in category: 24
Notes to answerer
Asker: nem távirányító, a monitoron megjelenő infromációkról van szó


Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany
5 hrs

4 days   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
menüpont, opció


Explanation:
Véleményem szerint a "parancs" kizárja a "menüpont" és az "opció" értelmezést, és itt inkább a két utóbbiról van szó. A parancs végrehajtást, a többi kiválasztást jelent.

xxxfordito
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian