KudoZ home » English to Hungarian » Construction / Civil Engineering

anti-panic lever

Hungarian translation: pániknyitó


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:anti-panic lever
Hungarian translation:pániknyitó
Entered by: Erzsébet Czopyk

09:36 Feb 26, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / ajtók (doors)
English term or phrase: anti-panic lever
Internal door lock smithing - aluminum, one leaf, open out doors, glazed with safe, burglary-proof combined glass, with antipanic lever (e.g. DORMA)
-----
Belső ajtó lakatosmunkája: alumínium, 1 szárnyas, kifelé nyíló ajtók, biztonsági kombinált üvegezéssel, betörésbiztos kivitel, pánik fogantyúval, (pld. DORMA).
----------
Találtam egy webes hivatkozást (több is van):
http://www.novoferm.hr/brosure/multi/Multi.pdf
Péter Tófalvi
Hungary
pániknyitó
Explanation:
Péter, a garázskapunak és a széfeknek vésznyitója van vagy akár véásznyitó kártyája, az ajtóknál ezt pániknyitónak hívják (bár SZVSZ szörnyen hangzik)

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2006-02-26 09:49:09 GMT)
--------------------------------------------------

"nagyobb területen üzemelő, kerítéssel védett gépet látunk el biztonsági retesszel, célszerű biztosítani a veszélyes térbe rekedt kezelő számára a menekülés lehetőségét. A menekülésre alkalom nyílik, un pániknyitóval ellátott kilincsek alkalmazásával. A pániknyitó alkalmas arra, hogy a gépet a veszélyes térben "

na mindegy...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-02-26 13:26:46 GMT)
--------------------------------------------------

"...megnövelt biztonságot nyújt, mert pánikzárként a veszélyeztetettek számára az ajtó belső oldalán található kilincs egyszer lenyomásával "...blablabla. Csak az a baj, hogy hiányzik az a szó, hogy funkcionál. Pánikzárként funkcionál, pedig pániknyitó. Teljesen pánikba estem :-)
Selected response from:

Erzsébet Czopyk
Hungary
Grading comment
Köszi!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5pánikrúd
Johanna K
4pániknyitó
Erzsébet Czopyk


Discussion entries: 2





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
pánikrúd


Explanation:
nincs angolul tökéletesen megfogalmazva, de vonatkozott egy márkára : DORMA
http://www.dorma.com/de/Produkte/Produktbereiche/Tuertechnik...
http://www.dorma.com/en/products/productrange/doorhardware/i...
a magyar honlapon meg az első oldalon a PHA 2500
http://www.dorma.hu/hu/
minden oké?
nem tudok megjegyzést írni mert nincs 20 kudozpont, különben úgy csináltam volna

Johanna K
Germany
Specializes in field
Native speaker of: Native in GermanGerman
PRO pts in category: 8

8 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
pániknyitó


Explanation:
Péter, a garázskapunak és a széfeknek vésznyitója van vagy akár véásznyitó kártyája, az ajtóknál ezt pániknyitónak hívják (bár SZVSZ szörnyen hangzik)

--------------------------------------------------
Note added at 12 mins (2006-02-26 09:49:09 GMT)
--------------------------------------------------

"nagyobb területen üzemelő, kerítéssel védett gépet látunk el biztonsági retesszel, célszerű biztosítani a veszélyes térbe rekedt kezelő számára a menekülés lehetőségét. A menekülésre alkalom nyílik, un pániknyitóval ellátott kilincsek alkalmazásával. A pániknyitó alkalmas arra, hogy a gépet a veszélyes térben "

na mindegy...

--------------------------------------------------
Note added at 3 hrs (2006-02-26 13:26:46 GMT)
--------------------------------------------------

"...megnövelt biztonságot nyújt, mert pánikzárként a veszélyeztetettek számára az ajtó belső oldalán található kilincs egyszer lenyomásával "...blablabla. Csak az a baj, hogy hiányzik az a szó, hogy funkcionál. Pánikzárként funkcionál, pedig pániknyitó. Teljesen pánikba estem :-)

Erzsébet Czopyk
Hungary
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12
Grading comment
Köszi!