KudoZ home » English to Hungarian » Construction / Civil Engineering

insert layout

Hungarian translation: betétek elrendezési rajza


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:inserts layout
Hungarian translation:betétek elrendezési rajza
Entered by: Péter Tófalvi

12:52 Mar 9, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering
English term or phrase: insert layout
Geometric tolerances
Tolerances applicable to boxing out and insert layouts
The tolerance applicable to boxing out size and layout will be +/- 2 cm in each direction.

Tipp: betétek, tiplik, dübelek elhelyezésének (tűréshatárai)
Péter Tófalvi
Hungary
betét elrendezése/elhelyez(ked)ése
Explanation:
Sztem nem igényel magyarázatot.

--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2007-03-09 14:09:36 GMT)
--------------------------------------------------

Bocs, "betétek", mert elrendezni csak több dolgot lehet.
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
Mindkét válasz jó, azt díjaztam, amelyik előbb jött.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5betétek elhelyezési terve (és méretezése az ...xx...beépítési tervhez)juvera
4 +1betét elrendezése/elhelyez(ked)éseHalmoforBT


Discussion entries: 3





  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
betét elrendezése/elhelyez(ked)ése


Explanation:
Sztem nem igényel magyarázatot.

--------------------------------------------------
Note added at 1 óra (2007-03-09 14:09:36 GMT)
--------------------------------------------------

Bocs, "betétek", mert elrendezni csak több dolgot lehet.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 26
Grading comment
Mindkét válasz jó, azt díjaztam, amelyik előbb jött.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Andras Szekany: -rajza ... tehető hozzá
1 day21 hrs
  -> Köszönöm, igaz. Tehát "elrendezési rajz".

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
betétek elhelyezési terve (és méretezése az ...xx...beépítési tervhez)


Explanation:
Az előző kérdésedhez adott magyarázatot követve.

--------------------------------------------------
Note added at 21 hrs (2007-03-10 10:51:23 GMT)
--------------------------------------------------

Ha szerkezetre vonatkozik, akkor itt a kizárások elhelyezési tervéről van szó.

juvera
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 112