KudoZ home » English to Hungarian » Construction / Civil Engineering

home exterior construction

Hungarian translation: lakóházak külső szerkezetének megépítése


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:home exterior construction
Hungarian translation:lakóházak külső szerkezetének megépítése
Entered by: Eva Blanar

20:19 Jun 26, 2003
English to Hungarian translations [PRO]
Construction / Civil Engineering / construction
English term or phrase: home exterior construction
new technologies in the field of home exterior construction products, roofing products, and siding products

mindjárt jövök a siding-gel is
Eva Blanar
Hungary
lásd az egész mondatot / mondatrészt
Explanation:
új technológiák a lakóházak külső szerkezetéhez (külső szerkezetének megépítéséhez), homlokzatburkolásához és tetőburkolásához alkalmazott termékek területén

Selected response from:

Meturgan
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +1lakóházak építészetében...
Kalauz
4 +2lásd az egész mondatot / mondatrésztMeturgan
4 +1home exterior - épületkülső
Katalin Horváth McClure


  

Answers


41 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +1
lakóházak építészetében...


Explanation:
Utánanéztem a szaklapokban és a belső építészet "ellentéte" az építészet.

--------------------------------------------------
Note added at 2003-06-27 04:31:46 (GMT)
--------------------------------------------------

Éjjel eszembe jutott még egy kifejezés: lakóházak külső magasépítészete

Kalauz
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxDius: az előbb még más válasz volt itt, megelőztél ! ;) Szerintem is erről van szó
16 mins
  -> Bocs :)

neutral  Nora Janoshazi: A magasépítészet szerintem nem igazán jön ide.
9 hrs

43 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
home exterior - épületkülső


Explanation:
"Az építőmérnök szakos, nappali tagozatos hallgatók 2002.évi balatonkenesei
mérőgyakorlata feladatainak felsorolása, időbeosztása
...
B23., Épületkülső ( homlokzat és tetőhéjazat ) geometriai állapotfelmérése térbeli előmetszéssel, terepmunka."

"új technológiák az épületkülső készítési(építési) termékek, tetőépítési (tetőfedési) és burkolati (burkoló) termékek területén"


    Reference: http://sci.fgt.bme.hu/volgyesi/kenese/kenese02.pdf
Katalin Horváth McClure
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nora Janoshazi: Az épületkülső jól hangzik, de Meturgan mondata szerintem szakszerűbb.
9 hrs

58 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +2
lásd az egész mondatot / mondatrészt


Explanation:
új technológiák a lakóházak külső szerkezetéhez (külső szerkezetének megépítéséhez), homlokzatburkolásához és tetőburkolásához alkalmazott termékek területén




    www.foek.hu/korkep/eprek/10-1-4-1-d.html - 12k
Meturgan
Hungary
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Nora Janoshazi
8 hrs

agree  xxxErika P: helyes, az egész mondatra rá kell csapni, szerintem a zárójeles megoldás nyer
11 hrs