KudoZ home » English to Hungarian » Construction / Civil Engineering

enter

Hungarian translation: megad, listáról kiválaszt


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:enter
Hungarian translation:megad, listáról kiválaszt
Entered by: Orsolya Mance

09:58 Jun 28, 2004
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Construction / Civil Engineering / test equipment
English term or phrase: enter
Az *enter* igei használata menüben való mozgás meghatározására: Pl. "Enter FURNACE TEMPERATUR to allow entry of the test temperature...", amikoris a scroll funkcióval rá kell menni az idézett menüsorra, majd meg kell nyomni az Enter gombot.
HalmoforBT
megad / listáról kiválaszt
Explanation:
A "bevisz" ige általában begépelést jelent, ha elôre meghatározott értékek közül kell választani, akkor ěgy fordětanám:
"Adja meg a kályha hômérsékletét", vagy
"Válassza ki a listáról...stb."
Selected response from:

Orsolya Mance
United Kingdom
Grading comment
Arról van tkp. szó, hogy BE KELL LÉPNI a menübe (valamelyik sorára), és ott megnyomni az Enter gombot.
2 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3beír / megad
Csaba Ban
4megad / listáról kiválaszt
Orsolya Mance
4 -1vigyük bexxxHungi


  

Answers


2 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
beír / megad


Explanation:
Írja be a kályha hőmérsékletét... Esetleg: Adja meg...
Ha feltétlenül muszáj a végén az ENTER gomb, akkor így:

Írja be / Adja meg a ... adatot, majd nyomja meg az ENTER gombot.

Csaba Ban
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 7

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth
2 hrs

agree  mrrobkoc
3 hrs

agree  ValtBt
20 hrs

15 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): -1
vigyük be


Explanation:
A bevitel már magába foglalja a beírás mellett az enter megnyomását is.

xxxHungi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 12

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
disagree  Orsolya Mance
2 hrs

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
megad / listáról kiválaszt


Explanation:
A "bevisz" ige általában begépelést jelent, ha elôre meghatározott értékek közül kell választani, akkor ěgy fordětanám:
"Adja meg a kályha hômérsékletét", vagy
"Válassza ki a listáról...stb."

Orsolya Mance
United Kingdom
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 2
Grading comment
Arról van tkp. szó, hogy BE KELL LÉPNI a menübe (valamelyik sorára), és ott megnyomni az Enter gombot.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Csaba Ban: a "listáról kiválaszt" inkább a "select" vagy bővebben "select from list"
4 hrs