KudoZ home » English to Hungarian » Cooking / Culinary

pop

Hungarian translation: pukk!


08:28 Jul 13, 2002
English to Hungarian translations [PRO]
Cooking / Culinary / gastronomy
English term or phrase: pop
Most egy hangutánzó szó kellene a borospalack megnyitására...
Eva Blanar
Hungary
Hungarian translation:pukk!
Explanation:
Hát, ha már a Katalin is külön vette :-)
Selected response from:

Péter Tófalvi
Hungary
Grading comment
Igen, azt hiszem, a pukk! nagyon megfelel, köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3pukkanás
JANOS SAMU
5pukk!
Péter Tófalvi


  

Answers


1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
pukkanás


Explanation:
A magyar nem használ hangutánzó szót a "pop" mintájára. Hangutánzó igével vagy főnévvel fejezi ezt ki, pl. borosüvegek pukkantak, vagy borosüvegek vagy pezsgősüvegek pukkanása tette még hangulatosabbá az estét.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Endre Both
1 hr

agree  Meturgan
6 hrs

agree  Péter Tófalvi: De igen, a magyar hangutánzó szó: pukk!
7 hrs

1 day32 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
pukk!


Explanation:
Hát, ha már a Katalin is külön vette :-)

Péter Tófalvi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in RomanianRomanian
PRO pts in category: 8
Grading comment
Igen, azt hiszem, a pukk! nagyon megfelel, köszönöm!