KudoZ home » English to Hungarian » Cooking / Culinary

2 sugar pots set

Hungarian translation: készlet, két cukortartóval


12:36 Mar 29, 2004
English to Hungarian translations [Non-PRO]
Cooking / Culinary
English term or phrase: 2 sugar pots set
q
Kati
Hungarian translation:készlet, két cukortartóval
Explanation:
Nem pontért, csak nem tudom, hogy egy válaszadó ellenvetésére hogyan lehet reflektálni. Ez tehát dennynek szól, hogy így talán van értelme magyarul (esetleg ...két cukortartóból, de ez elég kevés egy készlethez).
Selected response from:

HalmoforBT
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
3 +1két cukortartós készletxxxdenny
3készlet, két cukortartóvalHalmoforBT


Discussion entries: 1





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
készlet, két cukortartóval


Explanation:
Nem pontért, csak nem tudom, hogy egy válaszadó ellenvetésére hogyan lehet reflektálni. Ez tehát dennynek szól, hogy így talán van értelme magyarul (esetleg ...két cukortartóból, de ez elég kevés egy készlethez).

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  perke: folyt. köv. a Dennynek írtakhoz: félreírás. Meg 'sugar bowl' is van. Persze ragyogó ötlet a két cukortartóból álló készlet is.Tete-a-tete a cukornak.
1 day2 hrs

23 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +1
két cukortartós készlet


Explanation:
ezt látszik jelenteni, de ennek nincs sok értelme...

--------------------------------------------------
Note added at 8 hrs 56 mins (2004-03-29 21:33:02 GMT)
--------------------------------------------------

Mi az ördögnek lenne egy készletben két cukortartó??? :-)

xxxdenny
Native speaker of: Hungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Elvira Stoianov
16 mins

neutral  HalmoforBT: Se angolul, se magyarul nem derül ki, hogy miből van kettő. Cukortartóból vagy készletből?
3 hrs
  -> Nem igy van, ha két készlet volna akkor angolul “two sugar pot sets” lenne. Ha a magyar félreérthetö, annak az az oka, hogy nincs értelme.

neutral  perke: Egy a kockacukornak, egy a kristálycukornak. Ha-ha. De egyáltalán mondják-e azt, hogy 'sugar pot'? Szerintem nem. Régen még sugar basin-t tanultam, de azóta biztos változott a világ. Nem lehet ez valami
1 day6 hrs