KudoZ home » English to Hungarian » Cosmetics, Beauty

cutometer

Hungarian translation: szukciós bőrrugalmasságmérő


15:14 Apr 2, 2007
English to Hungarian translations [PRO]
Cosmetics, Beauty
English term or phrase: cutometer
Ugyanaz, mint az előző, kozmetikai bőrelemzés. Kontextus csekély. Ráadásul holland.

Előre is köszönöm a segítséget!
Ágnes Fülöp
Netherlands
Hungarian translation:szukciós bőrrugalmasságmérő
Explanation:
A Cutometer bejegyzett márkanév egy olyan műszerre, amely a bőr megsértése nélkül (beszívással) méri annak rugalmasságát.
Selected response from:

JANOS SAMU
United States
Grading comment
Köszönöm a segítséget mindenkinek!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3szukciós bőrrugalmasságmérő
JANOS SAMU
4bőrrugalmasság mérése
Krisztina Lelik


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
bőrrugalmasság mérése


Explanation:
Bőrrugalmasság mérése

A mérés a világszerte elismert szukciós módszeren alapszik. A mérőfejben keletkező negatív nyomás a bőrt gyengéden a mérőfej nyílásába szívja. Néhány másodperc elteltével megszűnik ez a vákuumhatás, és a bőr visszatér eredeti helyzetébe. A bőr beszívási mélysége a felszívás és ellazulás során optikailag határozódik meg.


For many years elasticity measurements with the Cutometer® have been recognized as standard in dermatology and cosmetology and have been used to support the latest discoveries in both fields. Due to its precision and ease of use compared to other elasticity measurement methods, the Cutometer® is mentioned in most studies on this subject worldwide. The Cutometer® MPA 580, the successor instrument of Cutometer® SEM 575, is equipped with the most up to date electronics and offers the possibility of connecting other CK skin measurement probes for simultaneous use.


    Reference: http://www.drderm.net/menu.php?id=50&sub=136
    Reference: http://www.courage-khazaka.de/products/scientific_rd_prod.ht...
Krisztina Lelik
Greece
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

17 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
szukciós bőrrugalmasságmérő


Explanation:
A Cutometer bejegyzett márkanév egy olyan műszerre, amely a bőr megsértése nélkül (beszívással) méri annak rugalmasságát.


    Modern kozmetikai kézikönyv, p. 334
JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4
Grading comment
Köszönöm a segítséget mindenkinek!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Krisztina Lelik: igen, ez lesz az
4 hrs

agree  Áron Török: itt a műszerrúl van szó, nem a mérésről
9 hrs

agree  Istvan Nagy
23 hrs