KudoZ home » English to Hungarian » Economics

Indicative price points

Hungarian translation: tájékoztató jellegű árak


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Indicative price points
Hungarian translation:tájékoztató jellegű árak
Entered by: Balázs Sudár

12:30 Mar 7, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Economics / bormarketing
English term or phrase: Indicative price points
http://www.wineaustralia.com/Australia/Default.aspx?tabid=35...

a különböző borfajták árait írja le

[Indicative Price Points (FOB per litre) are taken as: basic wine,
sbi85
tájékoztató jellegű árak
Explanation:
Az egyes borkategóriákba tartozó borok hozzávetőleges ára (-tól - ig)
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
köszönöm a gyors választ :)
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3tájékoztató jellegű árak
Balázs Sudár
4FOBAngéla Görbe


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
indicative price points
tájékoztató jellegű árak


Explanation:
Az egyes borkategóriákba tartozó borok hozzávetőleges ára (-tól - ig)

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 71
Grading comment
köszönöm a gyors választ :)

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Péter Tófalvi: Az FOB = free on board (felrakják a hajóra ingyen)
48 mins
  -> Köszönöm, nem volt időm beírni a FOB-t.

agree  Angéla Görbe
51 mins
  -> Köszönöm!

agree  Erzsébet Czopyk
1 hr
  -> Köszönöm!

55 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
indicative price points
FOB


Explanation:
http://hu.wikipedia.org/wiki/INCOTERMS

FOB – Free on Board (költségmentesen a hajó fedélzetén)
Az eladó köteles az árut saját költségére és kockázatára az indulási kikötőbe eljuttatni és a hajó fedélzetén a vevő rendelkezésére bocsátani.



Angéla Görbe
United Kingdom
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 4