KudoZ home » English to Hungarian » Economics

workflow-driven model

Hungarian translation: munkafolyamat-központú modell


17:39 Apr 5, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Economics
English term or phrase: workflow-driven model
microsoft dynamics CRM rendszerének leírása

egész mondat:
Segment customer lists into distinct benefit groups and then market to one or more of the identified segments using a workflow-driven model
sbi85
Hungarian translation:munkafolyamat-központú modell
Explanation:
lehet -alapú is, bár érzésem szerint a fenti ez esetben pontosabb.
Selected response from:

anyone
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +3munkafolyamat-központú modellanyone
5munkafolyamat-vezérelt modell
Attila Széphegyi


  

Answers


39 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +3
munkafolyamat-központú modell


Explanation:
lehet -alapú is, bár érzésem szerint a fenti ez esetben pontosabb.

anyone
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 8

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Balázs Sudár
3 hrs

agree  Iosif JUHASZ
20 hrs

agree  Tradeuro Language Services
1 day14 hrs

14 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
munkafolyamat-vezérelt modell


Explanation:
"A Microsoft Office Project Portfolio Server 2007 lehetővé teszi az üzleti stratégiához leginkább illeszkedő projektek azonosítását, kiválasztását és kezelését. Ez az új alkalmazás többféle elemzőeszközt kínál az esettanulmányok és a munkafolyamat-vezérelt irányítási folyamatok összeállításához."
http://office.microsoft.com/hu-hu/products/HA101748901038.as...


--------------------------------------------------
Note added at 14 óra (2008-04-06 08:29:46 GMT)
--------------------------------------------------

Egy összehasonlítás:
"Az alábbi táblázat a workflow és workgroup alkalmazások klasszikus sajátosságait hasonlítja össze."
http://www.iif.hu/~lak13164/home/internet_kh_irany.htm


Attila Széphegyi
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian