KudoZ home » English to Hungarian » Economics

headline criteria

Hungarian translation: legfőbb kritérium


20:59 Apr 8, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Marketing - Economics
English term or phrase: headline criteria
ausztrália borprogramja
www.wfa.org.au/PDF/Directions to 2025.pdf

Identify headline criteria against which the Australian wine sector’s performance in managing its environmental impact can be measured and compared to competing sectors.
sbi85
Hungarian translation:legfőbb kritérium
Explanation:
vagy ismérv // jellegzetesség, amely alapján az összehasonlítás elvégezhető a versenytársakkal.
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1alapvető szempontok/kritériumokxxxzsuzsa369
5legszembetűnőbb kritériumok
JANOS SAMU
4legfőbb kritérium
Balázs Sudár


  

Answers


50 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
legfőbb kritérium


Explanation:
vagy ismérv // jellegzetesség, amely alapján az összehasonlítás elvégezhető a versenytársakkal.

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 71

1 hr   confidence: Answerer confidence 5/5
legszembetűnőbb kritériumok


Explanation:
Nem véletlenül használták a "headline" jelzőt, mert használhatták volna a most important jelzőt is. A fontosság relatív dolog, mert az eladó fontossági listája lehet, hogy más mint a vevőé. A legszembetűnőbb a biztonságosabb út, mert lehet, hogy ezzel elsősorban fel akarják magukra hívni a figyelmet és nincs ellentmondás, hogy ennek ez a fontos, amannak pedig az. És a többes számra ügyelni kell.

JANOS SAMU
United States
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 20

1 hr   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
alapvető szempontok/kritériumok


Explanation:
Az alábbi forrás szerint a headline criteria valami ilyesmit jelenthet mivel ezeken az alapvető kritériumokon belül léteznek a sub-criteria felsorolásai:

"Definitions of Headline Criteria, and List of Sub-Criteria:"

http://www.ctc.org.uk/DesktopDefault.aspx?TabID=4384





xxxzsuzsa369
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  ilaszlo
10 hrs