KudoZ home » English to Hungarian » Education / Pedagogy

secondment

Hungarian translation: kiküldött szakértő


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:secondment
Hungarian translation:kiküldött szakértő
Entered by: Sandor HEGYI

10:59 Jul 6, 2008
English to Hungarian translations [PRO]
Education / Pedagogy
English term or phrase: secondment
Szakértő?
Szövegkörnyezet: "...HR Consultant who has recently joined the SEN Strategy Team as a secondment."
Előre is köszönöm!
Sandor HEGYI
Hungary
kiküldött szakértő
Explanation:
A kiküldetés keretében...stb. elfedi a tényt, hogy valamilyen szakértelemet adtak át "kölcsönbe".
Selected response from:

Balázs Sudár
Hungary
Grading comment
Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1kiküldetés
ilaszlo
4vendégszakértőAndras Malatinszky
4kiküldött szakértő
Balázs Sudár
4kirendelés címen
Katarina Peters


Discussion entries: 5





  

Answers


2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kirendelés címen


Explanation:
:)

Katarina Peters
Canada
Native speaker of: Native in HungarianHungarian, Native in EnglishEnglish

2 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
kiküldetés


Explanation:
as a secondment - kiküldetés keretében

http://eur-lex.europa.eu/Notice.do?mode=dbl&lang=hu&ihmlang=...

ilaszlo
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Kathrin.B
935 days

3 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
kiküldött szakértő


Explanation:
A kiküldetés keretében...stb. elfedi a tényt, hogy valamilyen szakértelemet adtak át "kölcsönbe".

Balázs Sudár
Hungary
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
neutral  Judith Kiraly: A Wikipedia-idézet és más website szerint is a temporary az egyik lényeg, tehát "ideiglenesen alkalmazott szakértő"?
2 hrs
  -> A kiküldött mindkét jelentést lefedi, tehát egyrész valahonnét küldték (vélhetőleg az egyik állami szervtől), másrészt csak egy adott projekt keretéig marad ott.

11 hrs   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5
vendégszakértő


Explanation:
egy másik lehetőség

Andras Malatinszky
Native speaker of: Native in HungarianHungarian