KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

cold junction

Hungarian translation: hidegpont


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:cold junction
Hungarian translation:hidegpont
Entered by: Katalin Horváth McClure

05:33 Feb 19, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: cold junction
cold junction, illetve cold junction temperature

RTD (ellenálláshőmérő) a téma, a referenciahőmérsékletről van szó, mi ez magyarul?
Katalin Horváth McClure
United States
(belső) hidegpont
Explanation:
Én jámbor laikusként végső tanácstalanságomban ilyen irányban szimatolnék...

Belső és külső hidegpont kompenzáció (csak a CA 65 típusnál). CA 61. Mérés. Feszültségek (DC). Felbontás. Pontosság* (1 év). Bemeneti ellenállás ...
meter.hu/adatlap/labor/pdf/CA61-63-65.pd

Integrált hidegpont kompenzálás (CJC compensation). A szállítandó szoftverek -minden nem OEM- USB rendszerhez: - SYSCHECK diagnosis software ...
www.comforth.hu/mer_adat.htm

CJC: englische Abkürzung für Cold Junction Compensation ...
www.addi-data.com/manuals/ deutsch/analog/Apci3200_d.pdf?navid=236

... E Cold Junction (interne Kaltstelle) aktiv Cold Junction (interne Kaltstelle) nicht aktiv Page 10. ...
www3.phoenixcontact.com/.../ 2e0b9d91aedad511c12566ab002c91d5/$FILE/5104150.pdf


Selected response from:

Andras Mohay
Grading comment
Köszi, ez az, persze, hogy hidegpont. Bosszantó az ilyen, amikor nem ugrik be (két másik nyelven tanultam róla, de magyarul nem használtam, csak nagyon régen, és nem ugrott be.)
Köszi szépen
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5hidegvezetőxxxHungi
3(belső) hidegpontAndras Mohay


Discussion entries: 7





  

Answers


4 hrs   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
(belső) hidegpont


Explanation:
Én jámbor laikusként végső tanácstalanságomban ilyen irányban szimatolnék...

Belső és külső hidegpont kompenzáció (csak a CA 65 típusnál). CA 61. Mérés. Feszültségek (DC). Felbontás. Pontosság* (1 év). Bemeneti ellenállás ...
meter.hu/adatlap/labor/pdf/CA61-63-65.pd

Integrált hidegpont kompenzálás (CJC compensation). A szállítandó szoftverek -minden nem OEM- USB rendszerhez: - SYSCHECK diagnosis software ...
www.comforth.hu/mer_adat.htm

CJC: englische Abkürzung für Cold Junction Compensation ...
www.addi-data.com/manuals/ deutsch/analog/Apci3200_d.pdf?navid=236

... E Cold Junction (interne Kaltstelle) aktiv Cold Junction (interne Kaltstelle) nicht aktiv Page 10. ...
www3.phoenixcontact.com/.../ 2e0b9d91aedad511c12566ab002c91d5/$FILE/5104150.pdf




Andras Mohay
Does not meet criteria
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 32
Grading comment
Köszi, ez az, persze, hogy hidegpont. Bosszantó az ilyen, amikor nem ugrik be (két másik nyelven tanultam róla, de magyarul nem használtam, csak nagyon régen, és nem ugrott be.)
Köszi szépen

3 hrs   confidence: Answerer confidence 5/5
hidegvezető


Explanation:
PTK (pozitív hőfoktényezőjű) ellenállás.
A működését itt nem írom le, ha nem kéred, mert szerintem Te jobban ismered nálam.

--------------------------------------------------
Note added at 14 hrs (2006-02-19 20:18:50 GMT)
--------------------------------------------------

Forrás: Műszaki Lexikon.

xxxHungi
Meets criteria
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 238