KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

traction control system

Hungarian translation: Kipörgésgátló


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:traction control system
Hungarian translation:Kipörgésgátló
Entered by: SZM

09:58 Feb 21, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: traction control system
Kipördülésgátló rendszer lehet?
SZM
Kipörgésgátló
Explanation:
100% :)

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2006-02-21 10:04:21 GMT)
--------------------------------------------------

Jobban mondva kipörgésgátló rendszer

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2006-02-21 10:05:21 GMT)
--------------------------------------------------

Számtalan autóipari fordítással a hátam mögött biztos vagyok a dolgomban

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2006-02-21 10:08:09 GMT)
--------------------------------------------------

Számtalan autóipari fordítással a hátam mögött biztos vagyok a dolgomban
Selected response from:

E-Word
Grading comment
A kipörgésgátlóval gyakrabban találkozni. A vonóerő szabályzás is tetszik, de úgy értelmezem, hogy annak az eredménye a kipörgésgátlás. Köszönöm a segítséget.
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +3Kipörgésgátló
E-Word
5vonóerő-szabályozó rendszerxxxHungi


  

Answers


4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5
vonóerő-szabályozó rendszer


Explanation:
.

xxxHungi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 238

4 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +3
Kipörgésgátló


Explanation:
100% :)

--------------------------------------------------
Note added at 5 mins (2006-02-21 10:04:21 GMT)
--------------------------------------------------

Jobban mondva kipörgésgátló rendszer

--------------------------------------------------
Note added at 6 mins (2006-02-21 10:05:21 GMT)
--------------------------------------------------

Számtalan autóipari fordítással a hátam mögött biztos vagyok a dolgomban

--------------------------------------------------
Note added at 9 mins (2006-02-21 10:08:09 GMT)
--------------------------------------------------

Számtalan autóipari fordítással a hátam mögött biztos vagyok a dolgomban

E-Word
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
A kipörgésgátlóval gyakrabban találkozni. A vonóerő szabályzás is tetszik, de úgy értelmezem, hogy annak az eredménye a kipörgésgátlás. Köszönöm a segítséget.

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  fellner: Így van (mármint kipörgésgátló rendszer)
1 hr

agree  HalmoforBT
1 hr

agree  gabw: Igen. Sok gyártó TCS néven kínálja.
6 hrs