KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Slip indicator light

Hungarian translation: megcsúszás-jelzőlámpa


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Slip indicator light
Hungarian translation:megcsúszás-jelzőlámpa
Entered by: SZM

12:51 Feb 21, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng
English term or phrase: Slip indicator light
Ha repülőgép volna, csúszásjelzőre gondolnék, de autónál mi lehet ez?
SZM
megcsúszás-jelzőlámpa
Explanation:
Ilyen többféle is van, attól függően, hogy minek a megcsúszását jelzi. Ezért adtam csak négyest az önbizalmamnak.
Selected response from:

xxxHungi
Grading comment
Igen, inkább meg-, mint ki-. A kötőjelet Attila javaslatára kivettem. Köszönöm a segítséget!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
4 +1megcsúszás-jelzőlámpaxxxHungi
3kicsúszás-jelző lámpaHalmoforBT


  

Answers


19 mins   confidence: Answerer confidence 4/5Answerer confidence 4/5 peer agreement (net): +1
slip indicator light
megcsúszás-jelzőlámpa


Explanation:
Ilyen többféle is van, attól függően, hogy minek a megcsúszását jelzi. Ezért adtam csak négyest az önbizalmamnak.

xxxHungi
Works in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 238
Grading comment
Igen, inkább meg-, mint ki-. A kötőjelet Attila javaslatára kivettem. Köszönöm a segítséget!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  Attila Piróth: Igen, de a helyesírás inkább ez: megcsúszásjelző lámpa.
26 mins
  -> Köszönöm! Igaz!

51 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5
slip indicator light
kicsúszás-jelző lámpa


Explanation:
Azaz a farolást jelzi. Ugyanis a hosszanti megcsúszás ellen van már az ABS, akkor miért kellene lámpával is jelezni.

HalmoforBT
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 442