KudoZ home » English to Hungarian » Electronics / Elect Eng

Light reminder buzzer

Hungarian translation: Figyelmeztető hangjelzés bekapcsolva felejtett világításnál


GLOSSARY ENTRY (DERIVED FROM QUESTION BELOW)
English term or phrase:Light reminder buzzer
Hungarian translation:Figyelmeztető hangjelzés bekapcsolva felejtett világításnál
Entered by: SZM

14:19 Feb 22, 2006
English to Hungarian translations [PRO]
Tech/Engineering - Electronics / Elect Eng / Autó
English term or phrase: Light reminder buzzer
Megszólal, ha a világítást rajta felejtem, de a szép magyar és főleg hivatalos neve mi lehet?
SZM
Figyelmeztető hangjelzés bekapcsolva felejtett világításnál
Explanation:
Nincs rá szép magyar kifejezés, csak szebb megfogalmazás, általában a legtöbb autónál így van feltüntetve.
Selected response from:

E-Word
Grading comment
Igen, ha így hosszabb is, de még az is érteni fogja, aki nem hallott még ilyenről. Köszönöm!
4 KudoZ points were awarded for this answer



Summary of answers provided
5 +2Figyelmeztető hangjelzés bekapcsolva felejtett világításnál
E-Word
3 +2világításjelző hang
Katalin Horváth McClure


Discussion entries: 1





  

Answers


21 mins   confidence: Answerer confidence 5/5 peer agreement (net): +2
light reminder buzzer
Figyelmeztető hangjelzés bekapcsolva felejtett világításnál


Explanation:
Nincs rá szép magyar kifejezés, csak szebb megfogalmazás, általában a legtöbb autónál így van feltüntetve.

E-Word
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 24
Grading comment
Igen, ha így hosszabb is, de még az is érteni fogja, aki nem hallott még ilyenről. Köszönöm!

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  HalmoforBT: Vagy: "bekapcsolva felejtett világításra figyelmeztető hangjelzés/zümmögő" (... Figyelmeztető hang a bekapcsolva felejtett járművilágításhoz és a behúzott ... ;www.mercedes-benz.hu/szemelyautok/ b/szeriafelszereltseg.php
18 mins

agree  Eva Ballentine: bekapcsolt világításra figyelmeztető hangjelzés Refernciák: Mazda, VW, Toyota, Suzuki, stb.
34 mins

22 mins   confidence: Answerer confidence 3/5Answerer confidence 3/5 peer agreement (net): +2
light reminder buzzer
világításjelző hang


Explanation:
A Suzuki forgalmazók magyar oldalain világításjelző hangnak hívják.
Lehetne világításemlékeztető is, erre is van egy példa, bár ez csak egy fórum, tehát köznyelvi megnevezés:
"A műszerfal, ... neked miért kellett cserélni?
Elromlott a csipogója, index + világítás emlékeztető nem szólt. "
http://72.14.207.104/search?q=cache:IIBCmHvYnvIJ:lapforum.la...




    Reference: http://www.skalmar.hu/tipvitara.htm
Katalin Horváth McClure
United States
Specializes in field
Native speaker of: Native in HungarianHungarian
PRO pts in category: 464
3 corroborated select projects
in this pair and field What is ProZ.com Project History(SM)?

Peer comments on this answer (and responses from the answerer)
agree  xxxHungi: De azért a tücsök nagyon tetszik!
1 min

agree  Endre Both
1 day18 hrs